Mitsubishi Motors v Ženevě představí zítřek i zavzpomíná na včerejšek... 9.2.2007 10:24 - tisková zpráva
Několik týdnů po úspěšné světové premiéře vozu Lancer sport sedan na autosalonu v Detroitu se Ženeva stane další příležitostí pro Mitsubishi Motors.
Od 6. do 18. března automobilová sekce skupiny Mitsubishi předvede, jak se dostala k výrobě vozů, kdy přesně před 90ti lety v roce 1917 přišla s vozem Model-A, jak inženýři pokračují v přinášení inovativních řešení, jako jsou ta u zcela nového Outlanderu a v neposlední řadě, jak pokračuje v naplňování vášně prostřednictvím konceptu Prototype-X.
Včerejšek s Modelem-A Expozici Mitsubishi Motors na ženevském autosalonu bude na glancu dodávat zářivě červený vůz – zcela přesná replika vozu Model-A z roku 1917, prvního japonského sériově vyráběného automobilu.
Dnešek s vozem Outlander Nový Outlander je skutečným SUV, který je svým designem, technologií a výbavou reprezentantem stále rostoucího segmentu.
Přenechávaje roli autentického off-roaderu nové generaci Pajero je Outlander nekompromisním řešením pro odlišný typ rekreačního vozu. Využitím zcela nové adaptabilní globální platformy Mitsubishi Motors Corporation přináší osobní vůz s úrovní aktivní bezpečnosti a požitku z jízdy, a to díky jeho systému řízení pohonu všech kol, nezávislému zavěšení všech kol, vysoké výkonnosti brzd a nízkému těžišti. K tomu výrazně přispívá i hliníkový střešní panel, který používá technologii úspěšně otestovanou na vozu Lancer Evolution IX.
Jasná inspirace konceptem Pajero Evo 2+2 se odráží v designu přední části vozu Outlander, a to v mohutné mřížce, vzdouvajících se blatnících a ostrých liniích a neponechává tak žádný prostor pro pochybnosti o charakteru vozu a jeho dynamických vlastnostech.
Dále bude představen Outlander-V6-Concept (matná šedá metalíza, bílá střecha a bílé prvky), který je podobný Pajeru Evo 2+2, představenému před 5ti roky na ženevském autosalonu roku 2002.
Tento výstavní vůz je vybavený zcela novým motorem Mitsubishi Motors 3,0 l V6 MIVEC. Pokud to podmínky na trhu a odezva od zákazníků dovolí, mohl by být později motor uveden i v Evropě.
Zítřek s Prototype-X Prototype-X ukáže evropské veřejnosti hloubku a šíři blížící se rodiny Lancer sport sedan, počínaje od základního modelu (1,5 l pro Evropu) až po zcela nový Lancer Evolution, nejvyšší verzi modelu.
Jak Prototype-X naznačuje, Lancer Evolution brzy předvede asi největší skok v celkovém vzhledu, který se dá mezi dvěma generacemi tohoto modelu shledat. Příští Lancer Evolution nabídne významný přínos v jízdní dynamice. Do vínku dostane přeplňovanou turbo verzi nového hliníkového motoru 4B11 DOHC MIVEC o objemu 2,0 litrů, který bude použit v Lancer sport sedanu 2008 a přinese nejvyšší výkon v historii modelu Lancer Evolution vůbec.
PR
|