Panasonic předvádí vůz plný hifi 7.3.2007 08:57 - tisková zpráva
Speciální multimediální instalace v předváděcím voze Toyota RAV4
Praha, 28. února 2007 – Společnost Panasonic v letošním roce rozšířila řadu multimediálních systémů do automobilu. S cílem zprostředkovat zájemcům autentický dojem z audiovizuální instalace v reálném prostředí nechal Panasonic provést speciální úpravu vozu Toyota RAV4, který vybavil řadou produktů Car Systems. Tento vůz bude využíván při předváděcích akcích a fanouškům kvalitní AV reprodukce nabídne možnost vyzkoušet si skutečné možnosti nejmodernějších systémů zábavy přímo v automobilu. Unikátní instalaci provedla firma Car Factory.
Základem systému Panasonic je DVD receiver CQ-VD7003N s výsuvným LCD panelem a komfortním dotykovým ovládáním. Tento přístroj funguje jako řídicí jednotka pro všechny komponenty instalované ve voze. Ovládá zdroje video i audio signálu a můžete k němu připojit i další externí zařízení. Je připojen na centrální dialogový reproduktor instalovaný v palubní desce i subwoofery efektně vestavěné do panelu v zavazadlovém prostoru tak, aby si posluchači mohli vychutnat pravý 5.1 kanálový „zážitek“.
Další součástí systému je nový DVD receiver CQ-D1703N, jehož hlavní předností je možnost přehrávání komprimovaných videozáznamů ve formátu DivX. Ten si již získal obrovskou popularitu zvláště mezi filmovými nadšenci a zvláště při dlouhých cestách představuje praktické řešení doplněné o vlastní zesilovač s výkonem 4 x 50 W. Vizuální část systému doplňuje výklopný stropní LCD panel CQ-VHD9401N, který umožňuje zážitek ze sledování i na zadních sedadlech.
Zesílení zvuku je v předváděcím voze řešeno tak, aby si posluchači mohli vyzkoušet různá nastavení a porovnat je. V systému jsou zapojeny dva vysoce efektivní jednokanálové digitální zesilovače CY-PAD1003N s výkonem až 1100 W a dva čtyřkanálové analogové zesilovače s výkonem 4 x 64 W. Výjimečně kvalitní reprodukci v plné frekvenční škále zajišťují tři typy vícepásmových reproduktorů a tři výkonné subwoofery s průměrem membrány 250 a 300 mm.
Díky odbornému navržení a instalaci celé sestavy je výsledná audio reprodukce vyvážená, od mimořádně plných a přitom barevných basů až po bohaté středy a křišťálově čisté výšky. K tomu, aby byl poslech dokonalý i v interiéru automobilu, přispívá jedinečná technologie SRS, kterou nenajdete u žádné konkurenční značky, totiž prostorové ozvučení SRS CS-Automotive. Výsledkem je zvukový zážitek srovnatelný s domácím kinem.
Systém zapojení umožňuje navíc zónovou distribuci zvuku tak, aby cestující na zadních sedadlech mohli pohodlně sledovat film s efektním prostorovým zvukem a přitom nerušit řidiče a spolujezdce, kteří mohou mezitím poslouchat hudbu nebo pokyny navigačního systému v přední části vozu. Nové multimediální systémy Panasonic totiž přímo vybízejí k využití různých zdrojů signálu.
Pomocí speciálního kabelu lze k systému připojit populární MP3 přehrávač iPod a ovládat veškeré audio i video funkce přímo na rozměrném dotykovém LCD panelu. Samozřejmostí je možnost sledování televizního vysílání, záznamu z digitální videokamery nebo bezdrátové připojení mobilního telefonu v režimu handsfree prostřednictvím technologie Bluetooth.
Model Toyota RAV4 upravený na předváděcí audiovizuální vůz pro Panasonic Car Systems stanovuje nová měřítka v segmentu sportovních užitkových automobilů SUV, neboť přichází s prémiovou úrovní jízdních parametrů, kvality, cestovního komfortu a výbavy. Nová Toyota RAV4 je třetí generací modelu, který se stal nejprodávanějším vozem SUV v Evropě a který přinesl značce Toyota celosvětový úspěch.
Při svém uvedení na trh v roce 1994 vyvolala Toyota RAV4 obrovskou vlnu popularity kompaktních sportovních užitkových vozidel a od té doby se prodalo více než 1,8 milionů vozů RAV4. Jen v Evropě se do konce roku 2005 prodalo více než 655 000 vozů RAV4. Toyota RAV4 byla pro modelový rok 2006 kompletně přestylizována a její tvůrci vycházeli z přání a očekávání moderního zákazníka. Prvořadou úlohou nového modelu RAV4 bude potvrdit postavení Toyoty jako vedoucí automobilky v segmentu kompaktních automobilů SUV.
Poznámka :
Japonská Matsushita Electric Industrial, Co., Ltd. (NYSE : MC), známá v České republice svými produkty značky Panasonic, je jednou z nejvýznamnějších firem v oblasti vývoje a výroby elektronických zařízení pro spotřebitele i pro průmyslové použití. Matsushita je v České republice reprezentována svým obchodním zastoupením Panasonic Czech Republic, spol. s r. o.
Japonská společnost patří k největším zahraničním investorům v České republice a to jednak díky plzeňské továrně na výrobu televizorů (Panasonic AVC Networks Czech, s.r.o.) a závodu v Pardubicích (Panasonic Mobile & Automotive Systems Czech, s.r.o.), který vyrábí autorádia značky Panasonic.
Na adrese www.panasonic.cz můžete navštívit webové stránky společnosti Panasonic Czech Republic, s.r.o.
Na adrese www.panasonic-europe.com můžete navštívit webové stránky společnosti Panasonic Europe.
Mmd Public Relations
Tomáš Fiala
|