Guy Fréquelin k Mexiku : Nadmořská výška, rychlost a záludnosti 8.3.2007 22:46 - tisková zpráva
Víte, jak nejlépe po náročné norské soutěži uspět v Mexiku?
„Je ale vůbec nějaký dobrý nebo horší způsob, jak uspět v nějaké rallye? Jedno je jisté – že Citroën Sport se jako tým připravoval, jak nejlépe umí. Ostatně tak, jak to dělá pokaždé. Zvolili bychom obdobný model jako pro Švédsko a Norsko, ale nepřineslo to úspěch.
Čtyři vylétnutí z tratě na dva piloty ve dvou soutěžích, to se pak těžko dělají dobré výsledky za tak obtížných podmínek. Ale už je to za námi. Po Hamaru jsme všichni v Citroën Sport rádi, že se vracejí tratě, na kterých bychom měli dojíždět do cíle bez problémů.“
Jakou zvolíte taktiku pro Mexiko?
„Je těžké stanovovat nějakou taktiku v době, kdy soutěž ani neodstartovala. Taktika je determinována vývojem soutěže. Séb a Daniel ale pojedou tak, jak jsou zvyklí, pokusí se zaútočit na vítězství. To, že nejsou na čele pořadí v šampionátu pilotů, má i pozitivní stránku – nebudou první na trati. To by podle výsledků mohlo mít vliv na další průběh.“
Jaké máte zkušenosti s mexickým podnikem?
„Jednou z nejdůležitějších okolností, které se musejí brát na zřetel, je nadmořská výška Leónu a okolí. Kromě tohoto důležitého faktu je dominantní i to, že je to soutěž velice rychlá. Nedá se však v žádném případě říci, že rychlostní zkoušky jsou lehké. Je na nich spousta skrytých záludností, které mohou sehrát důležitou roli. Ostatně případ Loeba z roku 2004 toho může být důkazem.“
PR
|