Studie Chevrolet Beat - pro běžný život a každodenní využívání 5.4.2007 19:38 - tisková zpráva
Běžný život a každodenní využívání – to byla inspirace pro Injo Kima, který vedl tým, jež v designerském centru GM v jihokorejskoém Incheionu navrhl studii Chevrolet Beat.
„Vždy, když se ráno probudíte, toužíte byť hrdinou dne,“ říká Injo Kim. A jeho názor je, že hrdina všedního dne jezdí v modelu Beat, což je interpretace tuningovaného mikrovozu automobilky Chevrolet.
Chevrolet Beat je 3-dveřový hatchback s pohonem předních kol „oblečený“ do karoserie v zeleném laku Vertigo Green. Exteriér i interiér doslova vyzařují energii a umocňují image vysoce výkonného, perfektně vyladěného malého modelu. Efektní prolisy, světlomety i velká kola dělají ze studie Beat skutečnou osobnost.
Dramaticky klesající linií od vrcholu zadního spojleru až k dolní části kapoty a protáhlými světlomety z LED diod tlumočí křivky exteriéru rychlost a dynamiku. Kliky dveří, které jsou součástí B-sloupku karoserie, zvýrazňují stylisticky čistý design. Velká kola rozměru 17“ jsou umístěna až do rohů karoserie, efektní je i zelený lak Vertigo. Na zadním čele jsou umístěná zdvojená vertikálně řešená koncová světla z LED diod.
Mladí zákazníci vyznávají moderní technologie a studie Beat jim je nabízí například ve výsuvném středovém panelu. Ve vysunuté poloze se objeví obrazovka navigačního systému, v zasunuté poslouží jako odkládací prostor. Špičkový audiosystém Alpine obsahuje šest reproduktorů a subwoofer v zavazadlovém prostoru.
Chevrolet Beat je poháněný přeplňovaným zážehovým motorem o objemu 1,2 l, který svůj výkon přenáší přes automatickou převodovku.
PR
|