Mladí umělci ze Španělska tvořili postery pro Chevrolet 10.4.2007 19:27 - tisková zpráva
Chevrolet Europe ocenil dva mladé talentované španělské umělce: Alejandro Campos Polo a Alejandro López Becerro vytvořili nejlepší postery, které se vážou k nedávnému workshopu o vznětových motorech „Chevrolet Diesel Workshop”, jenž probíhal ve španělské Salamance.
Už na březnovém autosalonu v Ženevě Chevrolet oznámil, že ve spolupráci s uměleckými školami připravil soutěž pro mladé výtvarníky „Mladý? Kreativní? – Chevrolet!“. V první fázi se projektu účastní několik evropských zemí, které motivují mladé umělce tvořící v pěti kategoriích: Fotografie, video, vizuální umění, interiérový design a módní oděvní tvorba. V příštím období se soutěž rozšíří i do dalších evropských zemí, jejichž umělecké školy projevily zájem o zapojení do celého projektu.
Během uplynulých čtyřech týdnů se ve španělské Salamance střídali novináři z celé Evropy, kteří se účastnili oficiálního představení vznětových modelů Chevrolet Lacetti, Epica a Captiva. Umělecká škola „Escuela de Arte“ v Salamance vyzvala své studenty, aby k této příležitosti vytvořili postery. Nakonec se organizátorům sešlo 88 posterů, zpracovávajících téma „vznětového“ workshopu automobilky Chevrolet, 40 z těchto děl se potom představilo celkem pěti stovkám novinářům v automobilovém muzeu v Salamance. Novináři přitom volili nejpůsobivější díla.
Novináři i běžní návštěvníci muzea byly příjemně překvapeni kreativitou studentů. Ze čtyř desítek vystavených prací byla nakonec jako nejlepší vyhodnocena díla Alejandra Campose Pola a Alejandra Lópeze Becerra.
Společnost Chevrolet Europe si cení zájmu studentů i vedení umělecké školy Escuela de Arte de Salamanca. Mimořádný zájem žáků i jejich profesorů ukazuje, že automobilové technologie mohou být vděčným zdrojem inspirace i pro umělce. Zároveň se ukázalo, že vedení společnosti Chevrolet Europe mělo dobrý nápad, když se rozhodlo podporovat mladé tvůrce z celé Evropy.
PR
|