Citroën pokračuje v úspěšných prodejích v České republice 23.4.2007 09:59 - tisková zpráva
Výsledky značky Citroën v České republice za první čtvrtletí 2007
Po úspěšném tažení značky Citroën na českém trhu v roce 2006, kdy bylo dosaženo nárůstu prodeje na trhu osobních i užitkových vozidel o 44% (8701ks v roce 2006 oproti 6062ks v 2005) a Citroën tak dosáhl na 5. příčku na českém trhu, pokračuje i v dnešních dnech růst jeho prodejů.
První čtvrtletí tohoto roku vykazuje stále velmi dynamické výsledky a značí tak 31% nárůst prodejů vozidel osobních i užitkových oproti roku minulému. Tento úspěch je zejména dán nárůstem prodeje modelových řad vozů C1 (+ 167%), C4 (+ 41%) a C3 (+ 32%) a také samozřejmě novinkou - vozem C4 Picasso, kterého se společně s Grand C4 Picasso prodalo od jeho březnové uvedení na trh 112 kusů.
Značka Citroën tak zůstává na 5. místě na českém trhu prodejců automobilů (v součtu osobních i užitkových vozidel).
Simona Klavrzová PR manager
|