Tereza Maxová se rozhodla pro černé Audi Q7 3.5.2007 19:31 - tisková zpráva
Slavná česká topmodelka Tereza Maxová, zakladatelka a patronka nadace nesoucí její jméno, jejímž cílem je všestranná podpora a pomoc opuštěným dětem, převzala z rukou vedoucího Divize Audi Petra Neústupného klíče od černého Audi Q7. Rozšířila tak stále početnější skupinu osobností z řad uměleckých špiček, které se v poslední době pro značku Audi rozhodly.
Volba nového Audi Q7 byla prý poměrně snadná: „Členové naší rodiny rostou geometrickou řadou a já si nechtěla koupit rovnou karavan. Audi Q7
mi tak přišlo jako vhodná volba,“ prozrazuje Tereza. Jak dodává, s modely Audi má zkušenosti již z minulosti. „Ještě před tím, než se narodil Tobík, jsem jezdila ve vozech Audi A3 a Audi A6.“
Mezi další podstatná a důležitá kritéria, která rozhodla pro nové Audi Q7, patří samozřejmě bezpečnost, praktičnost a dostatek prostoru: „Na druhou stranu
jako každá žena se i já při rozhodování o konkrétním voze nechám ovlivnit tím, jak se mi auto líbí, a je tedy pro mě rozhodující i elegance a kvalita značky,“ dodává s úsměvem Tereza.
Tereza Maxová má najeto již mnoho kilometrů, řídí ráda a velice se těší
jak novou Audi Q7 v provedení s automatickou převodovkou, která je pro Terezu nezbytným doplňkem, pořádně otestuje. „Uvidíme, zda budou rádi i ostatní účastnící silničního provozu,“ uzavírá s nadsázkou topmodelka a patronka nadace Tereza Maxová.
Audi Q7, luxusní sportovně-užitkový vůz typu SUV, který poslouží stejně dobře na silnici jako v terénu, se za pouhý rok vyšvihlo na špičku svého segmentu prémiových SUV a posbíralo širokou paletu ocenění včetně titulu „Nejkrásnější ženské auto“.
Import Volkswagen Group, s. r. o., Divize Audi/Public Relations,
Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz
Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už jedenáct let nepřetržitě rostou, v roce 2006 automobilka Audi prodala 905 188 vozů, což představuje meziroční nárůst o 9,2 %. Značce Audi se dařilo především na západoevropském trhu, kde její odbyt stoupl o 7,7 % na 658 463 vozů.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 12 let po sobě – vloni se v ČR prodalo 2804 automobilů Audi, což oproti 2548 vozům prodaným v roce 2005 představuje nárůst o deset procent.
PR
|