Karl Lagerfeld nafotil Audi R8 do uměleckého kalendáře 18.5.2007 15:00 - tisková zpráva
Ikona mezi módními návrháři Karl Lagerfeld pořídil kolekci černobílých fotografií Audi R8 pro exkluzivní umělecký kalendář „Vůz pohledem kaleidoskopu“, ve kterém představuje jedinečný design tohoto supersportovního modelu v jiném světle a z jiných úhlů pohledů.
Lagerfeld rozkládá celkový design vozu na jednotlivé části a podněty a pomocí hry světel a stínů nachází nové abstraktní pohledy. Černobílé fotografie připomínají pohled na automobil, který by se naskytnul při náhledu či rozložení obrazu pomocí kaleidoskopu a přinášejí zcela nečekané záběry.
Světoznámý módní návrhář ve svém díle rozvíjí myšlenky Waltera de'Silvy, tvůrce a duchovního otce designu Audi R8, pro něhož je design v abstraktním vyjádření: “Množstvím individuálních podnětů, které se ve svém celku spojují v jeden ucelený výraz či vzhled. Design vždy odráží pohled na život, názory a konvence.“ „Pohlédnout na tento ryze sportovně dynamický vůz očima předního světového návrháře a celosvětově uznávané ikony designu, jakým bezpochyby je Karl Lagerfeld, je silným zážitkem,“ komentuje fotografie Ralph Weyler, člen představenstva AUDI AG zodpovědný za marketing a prodej. Fotografie byly vytvořeny na jihu Francie nedaleko Saint-Tropez. Audi R8 skvěle doplnil jeden z nejžádanějších amerických top-modelů Brad Kroenig, který s Lagerfeldem dlouhodobě spolupracuje na projektu „One Man Shown“.
Karl Lagerfeld osobně představí své dílo na výstavě fotografií v Audi Foru v New Yorku. Výstava začala v sobotu 12. května a bude veřejnosti otevřena po dobu dvou týdnů. Exkluzivní umělecký kalendář bude samostatně neprodejný a je určen pouze pro zákazníky Audi R8.
Import Volkswagen Group, s. r. o., Divize Audi/Public Relations, Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz
Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už jedenáct let nepřetržitě rostou, v roce 2006 automobilka Audi prodala 905 188 vozů, což představuje meziroční nárůst o 9,2 %. Značce Audi se dařilo především na západoevropském trhu, kde její odbyt stoupl o 7,7 % na 658 463 vozů.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 12 let po sobě – vloni se v ČR prodalo 2804 automobilů Audi, což oproti 2548 vozům prodaným v roce 2005 představuje nárůst o deset procent.
PR
|