SEAT vstupuje do závodů formule 1 ve vzduchu 28.5.2007 20:32 - tisková zpráva
SEAT a Red Bull Air Race
SEAT se stává celosvětovým oficiálním partnerem závodů Red Bull Air Race
- SEAT vstupuje do závodů formule 1 ve vzduchu
- 6 milionů diváků v roce 2006
- SEAT se letos zúčastní závodů na 5 místech světa
- Red Bull Air Race a SEAT na Autosalonu v Brně
Španělská automobilová značka SEAT se počínaje závodem v Istanbulu 2. června 2007 stane celosvětovým oficiálním partnerem seriálu Red Bull Air Race - vzrušující podívané, v níž se utkávají ti nejlepší piloti světa a kde rozhoduje rychlost, přesnost a dovednost. SEAT a Red Bull Air Race podepsali tříletý kontrakt.
„Jsme rádi, že můžeme oznámit zahájení spolupráce s Red Bull Air Race pro následující tři roky“, komentoval událost Erich Schmitt, president společnosti SEAT. „Tato spolupráce obohatí image naší značky a naváže na úspěšnou spolupráci se zpěvačkou Shakirou v první polovině roku 2007.“
Nová sponzorská smlouva má za cíl posílit image značky SEAT a je v souladu s celosvětovou firemní strategií sponzoringu. K základním charakteristikám značky SEAT patří orientace na design, sportovnost a temperament, což se dobře kryje s projekty jakými bylo turné Shakira European Tour nebo světový šampionát cestovních vozů World Touring Car Championship.
Mimo zvýšení povědomí o značce SEAT vytvářejí jednotlivé závody komunikační platformu pro importéry a dealery značky SEAT v pěti místech zvolených pro letošní sponzoring. Jsou jimi Istanbul v Turecku, Interlaken ve Švýcarsku, Londýn ve Velké Británii, Porto v Portugalsku a Acapulco v Mexiku.
Závody Red Bull Air Race se staly velkým a divácky hojně navštěvovaným podnikem ať už se konaly kdekoliv. V minulém roce přilákalo 8 závodů 6 milionů návštěvníků.
Dosud největší návštěvnost zaznamenal loňský závod v Istanbulu, kde vzdušná klání sledovalo 1,5 milionu diváků. Očekávaná návštěvnost v roce 2007 je mnohem vyšší, protože série letos čítá 11 závodů.
SEAT bude přítomen na několika různých akcích. Značka bude k vidění na letadlech, na reklamních plochách a na 70 automobilech, které budou používány piloty a organizátory.
Nejvíce viditelnou ikonou bude zvláštní SEAT León Cupra “follow-me car”, který povede letadla před startem a po přistání na letištní ploše. Tento León Cupra bude také hlavní postavou reklamní kampaně připravené na léto.
Také v České republice se SEAT a Red Bull spojí v aktivitách k závodům Red Bull Air Race. Návštěvníci Autosalonu Brno například budou moci navštívit společný stánek Air Race umístěný u pavilonu F , ve kterém se bude nacházet hlavní expozice značky SEAT.
***
PR
|