Volkswagen: „Superbrand České republiky“ 1.6.2007 21:08 - tisková zpráva
Praha, 31. května 2007 – Značka Volkswagen se stala českou „Superbrand“. Rozhodla o tom porota složená z předních českých i mezinárodních osobností v oblasti brandingu, která hlasovala pro zařazení značky Volkswagen do exkluzivní skupiny 100 značek, jimž náleží titul „Superbrand České republiky“.
„Ocenění ‚Superbrand České republiky‘ si velmi vážíme a vnímáme jej jako potvrzení hodnot značky Volkswagen, která reprezentuje kvalitu, spolehlivost a vynikající služby zákazníkům. Velmi rád bych proto poděkoval všem členům naší prodejní sítě, bez jejichž enormního pracovního nasazení bychom tohoto prestižního ocenění dosáhli jen velice ztěžka.“ říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen – osobní vozy.
Organizace Superbrands zahájila své působení v České republice v červenci 2004 a je považována za jednu z předních nezávislých autorit a znalců v oblasti brandingu. Jejím cílem je nadále tuto oblast rozvíjet, vyzdvihovat výjimečné značky a dále je zviditelňovat. Program Superbrands funguje již několik let ve více než šedesáti zemích světa.
V každé z nich je sestavena dobrovolná nezávislá porota odborníků, která uděluje statut „Superbrand“ pouze těm značkám, jež si toto ocenění podle jejich názoru a kontextu daného trhu skutečně zaslouží.
Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
AC&C Public Relations
PR
|