Podobně jako tříhodinovka byl i závod na 13 kol velmi dramatický, „české DTM“ opět potvrdilo rostoucí kvalitu královské kategorie Divize 4. Z první vítězství v sezoně se radoval Milna Nimč s Audi A4 DTM. Z výhry se těší poté, co Antonín Charouz ztratil vedení při předjíždění dvou pomalejších vozů o kolo zpět.
Po letmém startu šel do čela Maděryč, Charouz vyrážející z pole positron byl hned za ním. Následovla Nimč. Od první zatáčky začal ostrý souboj, jehož náboj gradoval s tropickým počasím. Teploměr na startovní čárou ukazoval 33 stupňů Celsia. Charouz s modrým monstrem se ke stříbrném audi blížil každým kolem blíž a blíž.
Atak přišel v polovině závodu na konci cílové roviny. Byl úspěšný. Obhájce titulu okamžitě začal ujíždět. Druhý zlom boje ovšem přišel vzápětí. O dvě kola později. Při předjíždění Lamborghini Gallardo GT3 a Tatry Ecorra V8 Sport o kolo zpět nedostal Antonín Charouz prostor pro předjetí, na okamžik se dostal mimo trať, čehož využil Maděryč.
Antonín Charouz: „Po včerejší maximální radosti jsem naštvaný. Jezdci, které jsem předjížděl o kolo, nerespektovali modré vlajky, kterými jim maršálové dávali znamení, že mají uhnout rychlejšímu autu. Je to škoda. Měl jsem před Maděryčem bezpečný náskok, který bych do cíle s přehledem ustál.“
Václa Nimč: „Podobně jako včera i dnes mě překvapilo tempo závodu. V tropickém vedru se na špici jelo neuvěřitelně rychle. Souboj Antonéna s Milanem jsem pozoroval trošku z povzdálí a musím přiznat, že jsem nechtěl do něj zasahovat. Byl to hodně ostrý boj.“
Výsledky, MMČR Divize 4 nad 2000 cccm v Mostě, Sprint, 6. z 12 jízd
1. Maděryč (Audi A4 DTM) 13 kol za 21:08,346
2. A. Charouz (O2 Mercedes Benz AMG DTM třídy C) -1,390
3. Nimč (rhino’s Mercedes Benz AMG DTM CLK) -4,226
4. Daniš (SR/Ferrari F430) -1:11,327
5. Bezák (Švýc./Porsche 911 GT3 Cup) -1:25,457
6. Kačírek (BMW M3 GTR) -1 kolo
7. Buergin (Porsche 911 GT3 Cup) -1 kolo
8. Vacík (Ferrari 360) -1 kolo
9. Z. Hajdušek (Tatra Ecorra V8 Sport) -1 kolo
10. M. Urban (Lamborghini Gallardo GT3) -1 kolo
Sobotní závod na 3 hodiny
1. A. Charouz, Mücke, Lacko (Něm./O2 Mercedes Benz AMG DTM třídy C) 107 kol za 3:0017,172
2. Nimč Yoong (Mal./rhino’s Mercedes Benz AMG DTM CLK) -56,808
3. Maděryč, Kostka, Björk (Švéd./Audi A4 DTM) -1 kolo
4. Macháček, Charous, Daniš (SR/Ferrari F430) -7 kol
5. Bezák, Studenič (Švýc., SR/Porsche 911 GT3 Cup) -8 kol
6. J. Urban, M. Urban, E. Janiš (Lamborghini Gallardo) -8 kol
7. Grünhut, Pabel (Rak./Porsche 996 GT3 Cup) -11 kol
8. Kotrba, Suchý (BMW M3 GTR) -13 kol
9. Jacquet, Buergin (Švýc./Porsche 911 GT3 Cup) -13 kol
10. M. Foukal, T. Foukal (Honda S2000) -18 kol
13. (4. ve třídě do 2000 ccm) Blažek, P. Charouz (Ford Escort Kit Car RS 2000) – 20 kol
Průběžné pořadí MMČR Divize 4 po 6. z 12 jízd
1. A. Charouz 58
2. Nimč 48
3. Maděryč 37
4. Mücke 30
5. Bezák (Švýc.) 26
6. Lacko 18
Pohár týmů
1. AMG M3000 Mercedes 51
2. BRT 35
3. Alfa Romeo Hardware Team a Alcatel – Lucent Motorsport 20
Kalendář MMČR na okruzích, Divize 4
27.-29.dubna Brno
11.-13. května Most
8.-10. června Most
10.-12. srpna Most
17.-19. srpna Piešťany (SR)
21.-23. září Brno
BPA