Další dva body ze Superstock 1000 FIM Cupu pro Matěje Smrže 17.6.2007 21:27 - tisková zpráva
WSBK San Marino / Misano – po závodě
Další dva body do klasifikace Superstock 1000 FIM Cupu si připsal Matěj Smrž po náročném víkendu v italském Misanu.
Horké Misano ležící kousek od pláží a Jadranského moře bylo zcela obráceným obrázkem předešlého mokrého závodu v britském Silverstone. Navíc to byl závod, který byl již po třetí po incidentu, kdy na trať vytekl olej z jednoho z motocyklu, již po třetí letos přerušen.
Matěj Smrž:/14.místo/ „Po výsledku v Silverstone byl tohle opravdu náročný víkend. Nikdo a já tím spíš jsem nemohl očekávat, že vše dopadne podobně jako v Anglii, ale přesto jsem i tentokráte spokojen. Po celé tři dny jsme hodně pracovali na motorce, i když jsem do druhého měřeného tréninku udělali jako tým špatné rozhodnutí v nastavení a na startu jsem stál až 20.místě, což rozhodně nebylo zrovna povzbuzující. Ve warm upu mi na motorce pak navíc „odešel“ motor a neobjel jsem v něm tak ani jedno kolo, čímž pádem nám nebylo dopřáno vyzkoušet zpětnou změnu našeho nastavení.
Od warm upu do závodu, což je asi zhruba hodina, odvedl tým mechaniků až neskutečný kus práce. Barryho motorka nebyla také v pořádku, já tak ve své podstatě startoval na motorce, která patřila jemu a s jejímž nastavením a i výkonem on nebyl spokojen v průběhu víkendu. Docela optimistický začátek a to jsem ještě ani neodstartoval. Navíc byl pak závod v počáteční fázi znova zastaven a zkrácen.
V obou případech se mi však povedly starty. Ten druhý byl hodně rozhodující, protože se ve své podstatě jednalo zase o sprint na 6 kol. Bojoval jsem o body a nakonec získal dva, které mi udrželi i desátou příčku v celkové klasifikaci. Komplexně vzato tedy nakonec povzbuzující fakt před domácím závodě v Brně, kde doufám, že nám bude hodně fandů držet palce."
Barry Burrell: /diskvalifikován/ „Nevím, jak mám zhodnotit víkend, když jsem vlastně ani nezávodil. Ani můj motor ve warm upu nebyl v pořádku a tak i na mé motorce se hodně pracovalo. Mechanici však zapomněli v tom spěchu na motor přidělat na obou stranách karbonové kryty. Komisař mne pustil do zaváděcího kola a přitom o tom věděl. Ten stejný komisař mne pak ze zavodu ještě na startovním roštu vyloučil. Věřím, že příští závod konečně bude podle mých představ.“
MS Racing
PR
|