Lancia vstupuje na český trh 18.6.2007 11:43 - tisková zpráva
V letošním roce na náš trh vstupuje další italský výrobce automobilů – značka Lancia. Pro svůj debut si Lancia zcela logicky vybrala letošní největší automobilovou výstavu ve střední Evropě – právě probíhající AUTOSALON BRNO 2007.
Na našem trhu bude Lancia zatím nabízet své nejmenší modely nesoucí označení Ypsilon. Lancia tímto modelem reprezentuje nejmodernější techniku v segmentu exkluzivních kompaktů. Je totiž cílena na náročnou klientelu, která se chce odlišovat a vyhledává především potěšení z používání automobilu. Stejně jako nejlepší italské luxusní výrobky v sobě Lancia Ypsilon spojuje excelentní styl a špičkovou technologii. K tomu tento model přidává velkou estetickou vytříbenost znamenající moderní návrat linií Lancia s rozsáhlými možnostmi personalizace - stačí říci, že je k dispozici na 700 možností kombinací výbav, barev, apod.
Lancia Ypsilon nabízí moderní styl, který reflektuje nové tendence trhu a současně zvětšuje „dojem velikosti“ vozidla. Stejným způsobem, aby se vyšlo vstříc mladým a dynamickým zákazníkům, používá Lancia Ypsilon nové zážehové a vznětové motory, všechny ohleduplné k životnímu prostředí, ale také vyznačující se svižností a výkonem.
Styl Lancia Ypsilon je inspirován stylem modelu Ardea z roku 1939, čerpá z minulosti značky, roste v současnosti a předstihuje budoucnost. Tak se rodí vozidlo s originálním profilem, v plném souladu s moderními tendencemi vyžadujícími měkký a citlivý design. Ale to, co působí navíc, je nezaměnitelný styl Lancia. Nové malé vozidlo je sice velmi kompaktní, má však překvapující vnitřní prostor. Lancia Ypsilon je dlouhá pouhých 378 centimetrů, široká 170, vysoká 153 a má rozvor 239 centimetrů a může hostit čtyři až pět osob, má jeden z neobjemnějších zavazadlových prostorů v segmentu (od 215 po 290 litrů při posuvných sedadlech v přední krajní poloze).
Lancia Ypsilon kromě toho zaručuje vždy předvídatelné chování, snadné řízení a potěšení z jízdy. Je to i zásluhou pěti motorů, určených pro tento model. Řada motorů obsahuje dva nové motory Multijet (1.3 16v o výkonu 75 koní a 1.3 16v o výkonu 90 koní), oba spojené s mechanickou převodovkou nebo se sekvenční robotizovanou převodovkou DFN („Dolce Far Niente“ - sladké nic nedělání). Tyto dva přeplňované vznětové motory doplňují další dva zážehové motory - 1.4 16v o výkonu 95 koní ve spojení s mechanickou převodovkou nebo s robotizovanou převodovkou DFN; nový motor 1.4 8v o výkonu 77 koní je k dispozici pouze s mechanickou převodovkou.
Motor 1.4 8v se kromě jiného vyznačuje jednou z nejlepších hodnot spotřeby paliva, která v kombinovaném cyklu činí 5,5 litru/100 km. A nakonec je zde použit osvědčený motor 1.2 8v o výkonu 60 koní.
PR Více na : www.autosalon.cz
|