Emil Triner považuje Krumlov za jednu ze svých nejoblíbenějších soutěží tisková zpráva
Rally SEAT Český Krumlov 2004 se rychle blíží. Do okolí tohoto historického a pěkného jihočeského města se fanoušci soutěží sjedou již o příštím víkendu ve dnech 28. a 29. května. Chybět zde nebude ani Emil Triner s vozem SEAT Cordoba WRC EVO III brněnského týmu SEAT Sport Czech Republic, pro něhož je zdejší soutěž vzhledem k dnes již tradičnímu partnerství importéra SEATu domácí.
32. ročník SEAT Rallye Český Krumlov se letos představí v pozměněné koncepci celého uspořádání soutěže, která jinak vychází z úspěšného loňského ročníku. Odstartuje sice z Jelení zahrady pod zámkem v Českém Krumlově, kam se také posádky se svými vozy vrátí v noci z pátku na sobotu, ale podstatnou změnou je vybudování pouze jednoho centrálního servisního parkoviště, které bude umístěno po oba dny na parkovištích Na Dlouhé louce v Českých Budějovicích. Pořádajícímu ÚAMK-Automotoklubu Rallye Český Krumlov tak vzniklo druhé rallye centrum.
Ke startu je mezi osmi speciály WRC přihlášen také Emil Triner, který považuje krumlovskou soutěž za jednu ze svých nejoblíbenějších. Navíc se mu zde i daří. Předloni zde při svém druhém závodě s Cordobou WRC EVO II dojel těsně druhý a nechybělo mnoho a mohl dokonce vyhrát. Vloni si vyjel rovněž medailovou pozici, když skončil bronzový - navíc po mohutném finiši o pouhých 11 sekund od stříbrné medaile.
" Soutěž je pro nás o to důležitější, že je podporovaná importérem SEATu. Budu dělat maximum pro to, abych dojel do cíle a úspěšně bojoval o co nejlepší umístění,“ říká Triner, který do bojů vyrazí s Milošem Hůlkou. „ Před startem se ještě zaměříme na nastavení tlumičů a podvozku na zdejší typický uskákaný asfalt. To bude velmi důležité. Jinak mi tyto trati vyhovují a líbí se mi tady. Na jihočeskou soutěž se už těším,“ dodává dále.
Novinkou bude také delší převodovka, vhodnější na tuzemské obvykle velmi rychlé erzety.
Tým by rád po výpadku na Valašsku a Slovensku opět přivezl slušný bodový příděl. Připomeňme, že Triner na Rally Matador Tatry po proražení dvou pneumatik zároveň z pátého místa klesl na 44. a ztratil přes devět minut. Roztrhaná pneumatika ale především utrhala hadičky brzd a nadělala další velké škody. Proto se zkušená extovární posádka rozhodla ze závodu odstoupit..
„Škoda našeho odstoupení. Jinak jsme byli spokojeni. Ale ta ztráta byla obrovská a auto bylo hodně poškozené,“ dodal šéf týmu Pavel Kouřil.
Pavel Jelínek
SEAT SPORT Czech Republic media servis
|