Most - kousek od Moskvy Pavel Jelínek
Po přečtení článku p. Láďi St. jsem nepochopil, kdo si zasluhuje kritiku.
Jednalo se o jezdce s prototypy nebo s plechovými auty, o redaktory, kteří o nich po vyhnání do zahraničí shánějí informace, o servery, které se snaží ukázat čtenářům, že tady jsou na okruzích ještě jezdci a týmy.
Chytře napsané chození okolo horké kaše. Jenže jak je všem známo, všechny závody, kde je jasný vítěz, nepřitahují diváky a natož pak týmy. Pořídit si vůz řádově v desítkách miliónů je pro 99 procent z nich scifi a pokud se nějaký levnější konkurenčně schopný způsob najde, tak se tento typ vozu bez předhlášení jednoho roka dopředu za měsíc na FASu vyškrtne a je po problémech.
Z vozů, startujících ve stejných vytrvalostních závodech v zahraničí se dopravou na české území stanou vozidla nebezpečná. Proto to napište příště rovnou a ponechte prosím prostor pro ty, kteří o tom posledním "křoví" pro vůz DTM ještě něco napíší. Ve Světě motorů, ani v jiných časopisech to nenajdete!
Pravdou však zůstává začátek Vašeho článku, který poukazuje na 65 procentní úbytek startovního pole v D4. Pokud to takto bude pokračovat, ta se za pár měsíců dočteme v nějakém motoristickém časopisu, že se na start postavilo jediné DTM a nepřekonatelnou a bezchybnou jízdou start-cíl opět vyhrálo, tak jako ještě před nedávnem při souboji s deseti FIESTAMA. Co na to více říci. Asi to tak má být a někdo o to tak chce. A protože jsem člověk přející, budiž jim to tak přáno.
Karel Dolák
|