www.car.cz
 

Barum Rallye - to je i výborná reklama ...
     24.8.2007 00:03 - tisková zpráva


Barum Rally – skvělý nástroj komunikace značky Barum

 

§      24. - 26. srpna 2007 proběhne 37. ročník populární motoristické soutěže

§      Barum Rally letos poprvé součástí prestižního světového seriálu Intercontinental Rally Challenge (IRC).

§      První ročník rally se konal při příležitosti otevření nového otrokovického závodu Barum v roce 1971.

 

Otrokovice, 23. srpna 2007. Někdejší amatérský závod se rychle změnil v moderní soutěž a postupně si vybudoval prestiž a také uznání od Mezinárodní automobilová federace FIA, která v roce 2002 zařadila Barum Rally do kalendáře mistrovství Evropy.

 

Letos poprvé je Barum Rally zařazena do prestižního seriálu Intercontinental Rally Challenge (IRC). Tato změna přivede do zlínské rally nové týmy, a naláká tak ještě více diváků a novinářů z celého světa. Těch  se na letošní Barum Rally akreditovaly téměř dvě stovky, ze 13 zemí. Další novinkou bude účast vozů kategorie Super 2000, které hrají v IRC hlavní roli. Celou rally bude navíc přenášet Eurosport do celého světa, což je pro Barum Rally cenný přínos, a stejně tak pro komunikaci značky Barum.

 

Značka Barum je charakterizována především svojí kvalitou, dlouholetou tradicí a vynikajícím poměrem mezi výkonem a cenou. Podle nové strategie koncernu Continental AG je celosvětově podporován prodej pouze dvou značek - prémiové značky Continental a právě značky Barum. Značka Continental našla těžiště komunikace v partnerství fotbalového mistrovství světa a Evropy.

Tato strategie se ukázala jako velmi úspěšná a podařilo se ji sjednotit ve všech zemích, kde značka Continental působí. Hlavní komunikační nástroj značky Barum je právě Barum Rally, kdy je značka Barum komunikována nejen směrem k cílové skupině motoristů, ale i k celé široké veřejnosti, je stále vynikajícím nástrojem pro udržení rekordního povědomí o značce.

Barum Rally každoročně navštíví statisíce nadšených fanoušků tohoto velmi populárního motoristického sportu a dalším milionům diváků či posluchačů je tento jedinečný zážitek zprostředkováván médii. Letošní ročník bude navíc silně mediálně podpořen satelitním kanálem Eurosport. Velké pozornosti médií i diváků se každoročně těší zejména atraktivní městská super RZ, která se pojede již tradičně v páteční večer centrem města Zlína.

 

Značka Barum je od roku 1993 součástí německého koncernu Continental AG, který je předním dodavatelem brzdových systémů, komponentů podvozků, elektronického zařízení vozidel, pneumatik a technických elastomerů. Společnost v roce 2006 dosáhla obratu 14,9 miliard eur a v současné době po celém světě zaměstnává přibližně 89.000 lidí.

 

Continental je oficiálním partnerem UEFA EURO 2008 TM, které se bude konat v červnu 2008 v Rakousku a ve Švýcarsku. Další informace najdete na adresách www.ContiSoccerWorld.com , www.contifanworld.com a www.conti-online.com.

 

 

Barum Continental spol. s r. o.         

Divize marketing

 

www.conti-online.cz
www.barum-online.cz

 

 

PR


 
 
Fotogalerie:   Barumka 2007: Shakedown od Pavla a Tondy Malých

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose