Barum Rallye - to je i výborná reklama ... 24.8.2007 00:03 - tisková zpráva
Barum Rally – skvělý nástroj komunikace značky Barum
§ 24. - 26. srpna 2007 proběhne 37. ročník populární motoristické soutěže
§ Barum Rally letos poprvé součástí prestižního světového seriálu Intercontinental Rally Challenge (IRC).
§ První ročník rally se konal při příležitosti otevření nového otrokovického závodu Barum v roce 1971.
Otrokovice, 23. srpna 2007. Někdejší amatérský závod se rychle změnil v moderní soutěž a postupně si vybudoval prestiž a také uznání od Mezinárodní automobilová federace FIA, která v roce 2002 zařadila Barum Rally do kalendáře mistrovství Evropy.
Letos poprvé je Barum Rally zařazena do prestižního seriálu Intercontinental Rally Challenge (IRC). Tato změna přivede do zlínské rally nové týmy, a naláká tak ještě více diváků a novinářů z celého světa. Těch se na letošní Barum Rally akreditovaly téměř dvě stovky, ze 13 zemí. Další novinkou bude účast vozů kategorie Super 2000, které hrají v IRC hlavní roli. Celou rally bude navíc přenášet Eurosport do celého světa, což je pro Barum Rally cenný přínos, a stejně tak pro komunikaci značky Barum.
Značka Barum je charakterizována především svojí kvalitou, dlouholetou tradicí a vynikajícím poměrem mezi výkonem a cenou. Podle nové strategie koncernu Continental AG je celosvětově podporován prodej pouze dvou značek - prémiové značky Continental a právě značky Barum. Značka Continental našla těžiště komunikace v partnerství fotbalového mistrovství světa a Evropy.
Tato strategie se ukázala jako velmi úspěšná a podařilo se ji sjednotit ve všech zemích, kde značka Continental působí. Hlavní komunikační nástroj značky Barum je právě Barum Rally, kdy je značka Barum komunikována nejen směrem k cílové skupině motoristů, ale i k celé široké veřejnosti, je stále vynikajícím nástrojem pro udržení rekordního povědomí o značce.
Barum Rally každoročně navštíví statisíce nadšených fanoušků tohoto velmi populárního motoristického sportu a dalším milionům diváků či posluchačů je tento jedinečný zážitek zprostředkováván médii. Letošní ročník bude navíc silně mediálně podpořen satelitním kanálem Eurosport. Velké pozornosti médií i diváků se každoročně těší zejména atraktivní městská super RZ, která se pojede již tradičně v páteční večer centrem města Zlína.
Značka Barum je od roku 1993 součástí německého koncernu Continental AG, který je předním dodavatelem brzdových systémů, komponentů podvozků, elektronického zařízení vozidel, pneumatik a technických elastomerů. Společnost v roce 2006 dosáhla obratu 14,9 miliard eur a v současné době po celém světě zaměstnává přibližně 89.000 lidí.
Continental je oficiálním partnerem UEFA EURO 2008 TM, které se bude konat v červnu 2008 v Rakousku a ve Švýcarsku. Další informace najdete na adresách www.ContiSoccerWorld.com , www.contifanworld.com a www.conti-online.com.
Barum Continental spol. s r. o.
Divize marketing
www.conti-online.cz www.barum-online.cz
PR
|