Barumka - neděle: Boj až do konce. Flash info - komentáře jezdců 26.8.2007 19:38 - tisková zpráva
FLASH INFO 15
RZ 15 TROJÁK – E-MAT Neděle 26. srpna 2007 Délka: 27,13 km
Závěrečná rychlostní zkouška letošního ročníku Barum rally Zlín se obešla bez překvapení. Lídr závodu Nicolas Vouilloz a druhý Enrique García Ojeda si na erzetě na Trojáku bez problémů udrželi své pozice na prvním, resp. druhém místě a jejich tým Peugeot Sport Espaňa mohl být s výkony svých jezdců maximálně spokojen. Na třetí příčce skončil Václav Pech a čtvrté místo uhájil Roman Kresta, který se rovněž stal nejrychlejším mužem poslední erzety.
Pátá příčka se stala kořistí Bernda Cassiera, který na Trojáku zajel třetí nejlepší čas a odsunul Václava Arazima na šestou pozici. Andrea Navarra zůstal sedmý. Díky odstoupení Bulhara Dimitara Ilieva kvůli problémům s převodovkou se na osmé místo posunul Renato Travaglia. Závod předčasně skončil i pro Miroslava Jandíka, který na šestnáctém kilometru zpomalil a o čtyři kilometry poté zastavil kvůli selhávajícím brzdy. Jeho odstoupení dopomohlo Grzegorzi Grzybovi k deváté a Simonu Jean-Josephovi k desáté příčce.
Enrique García Ojeda (Peugeot 207 S2000, start. číslo 18):
„Závěr se obešel bez problémů. Jsem spokojen i s druhým místem. Nechtěli jsem jít do nějakého většího rizika. ”
Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000, start. číslo 16):
„Byl jsem tady poprvé a před startem jsem vítězství vůbec nepředpokládal. Jsem velice šťastný.”
Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 4):
„V průběhu vložky jsem malinko zvolnil a hlídal si rozbitá místa kvůli defektu. S výsledkem jsem maximálně spokojen.”
Renato Travaglia (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 2):
„Vložka byla bez problému, závěr jsem pojali jako test vozu.“
Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 15):
„Jeli jsme rychle, ale samozřejmě s mírou. Prioritou bylo vidět cíl, naši ztrátu už jsme nemohli dohnat.”
Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 14):
„Od poloviny zkoušky se začalo něco ozývat v levém předním kole. Naštěstí se ukázalo, že to nebylo nic závažného a dokončili jsme vložku bez ztráty.”
Andrea Navarra (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 1):
Bez komentáře.
Bernd Casier (Peugeot 207 S2000, start. číslo 19):
„S výsledkem jsem maximálně spokojený.“
Dimitar Iliev (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 6):
Bez komentáře.
Grzegorz Grzyb (Suzuki Swift S1600, start. číslo 35):
„Fantazie!“
Volkan Isik (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 12):
Bez komentáře.
Simon Jean-Joseph (Citroen C2 S1600, start. číslo7):
„Jel jsem svižně, kolem trati byla super atmosféra. Byl to příjemný závěr soutěže.”
Miroslav Jandík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 17):
Bez komentáře.
Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 32):
„Super soutěž. Jsem rád, že jsme v cíli. Škoda defektu na prvním průjezdu této zkoušky.”
Jaroslav Orsák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 36):
„Od poloviny vložky jsme jeli bez turba, takže máme ztrátu.“
Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 26):
Bez komentáře.
Roman Odložilík (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 24):
„Jsme velmi rádi, že jsme při premiéře s vozem Super 2000 dovezli auto až do cíle. Celá soutěž byla velmi náročná..”
Luca Betti (Honda Civic Type R, start. číslo 20):
„Na konec se mně podařilo porazit Kneifela, a to i přes hodně problémů. Snad budou tyto kilometry přínosem pro další vývoj auta.
Miroslav Cais (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 37):
„Byl to asi nejhorší závod, jaký jsem kdy v domácím prostředí zajel.“
János Tóth (Peugeot 207 S2000, start. číslo 25):
„Finiš se mně podařil skvěle.“
RZ 14 JANIŠOV – T MOTOR Neděle 26. srpna 2007 Délka: 9,72 km
Po vítězství ve Zádveřicích dokázal Roman Kresta protnout pomyslnou cílovou pásku jako první i v Janišově. Druhý skončil Renato Travaglia, jenž na Krestu ztratil desetinu sekundy. O sekundu za ním dojel třetí Andrea Navarra. V průběžném pořadí se ovšem nic nezměnilo. Vedoucí Nicolas Vouilloz měl na Enrique García Ojedu náskok třinácti sekund. Třetí příčku držel se znatelným odstupem Václav Pech, čtvrtý byl Roman Kresta. Boj o umístění v první desítce nevzdal Polák Grzegorz Grzyb, jenž na desátého Miroslava Jandíka po RZ13 ztrácel deset sekund, ale vydařenou jízdou svou ztrátu snížil na tři sekundy.
Enrique García Ojeda (Peugeot 207 S2000, start. číslo 18):
„Je to dobré, žádný problém.”
Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000, start. číslo 16):
„Ok, prozatím jsem spokojen.”
Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 4):
„Jede se dobře, žádný problém není, ale je horko.”
Renato Travaglia (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 2):
„Dobré.“
Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 15):
„Problémy nejsou, daří se. Všechno v pohodě.”
Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 14):
„Žádná chyba nebyla, myslím, že to vypadá dobře.”
Andrea Navarra (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 1):
„Není to zas tak špatné.”
Bernd Casier (Peugeot 207 S2000, start. číslo 19):
„OK.”
Dimitar Iliev (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 6):
„Žádné problémy.”
Grzegorz Grzyb (Suzuki Swift S1600, start. číslo 35):
Bez komentáře.
Volkan Isik (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 12):
„Bezpečně jsem dojeli do cíle této RZ, takže už se těšíme na příští rok.“
Simon Jean-Joseph (Citroen C2 S1600, start. číslo7):
„Na RZ jsme měli nějaké menší technické problémy.”
Miroslav Jandík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 17):
„Chceme nějak dojet do cíle, hlavně bez defektu. S touto RZ jsem spokojen.”
Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 32):
„Na Trojáku jsme měli nehodu a klesli jsme na 23.pozici. Teď už s tím těžko něco uděláme.”
Jaroslav Orsák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 36):
„Na minulé RZ jsme vyletěli, teď to chceme nějak dotáhnout do cíle.”
Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 26):
„Do cíle zbývá malinko, tak doufáme, že to vyjde.”
Roman Odložilík (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 24):
„Moc jsem skočili a šlo to na čumák. Poškozený je naštěstí jen lehce.”
Milan Chvojka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 43):
„Udržíme to, co jsem chtěli, takže budeme spokojeni.”
Jiří Volf (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 23):
„Žádna jezdecká chyba nebyla, uvidíme, co se ještě stane do cíle.”
Gergély Szabó (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 34):
„Auto je OK, těšíme se na další RZ.“
Michal Fiala (Mitsubishi Lancer EVO VIII, start. číslo 49):
„Teď v pohodě, chceme hlavně dojet.“
Milan Liška (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 45):
„Dařilo se dobře, uvidíme, co se stane do cíle.”
Marcel Tuček (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 53):
„Chceme v klidu dojet. Nikdo nás neohrožuje a ani my je.“
Milan Kneifel (Peugeot 206 S1600, start. číslo 42):
„Ještě nás čeká těžká vložka.“
Luca Betti (Honda Civic Type R, start. číslo 20):
„Uvidíme, co se ještě stane do cíle, teď to bylo OK.“
Lukáš GABRHELÍK, Kristýna LOCHMANOVÁ tiskové středisko Barum rally Zlín
RZ 13 ZÁDVEŘICE - IMPROMAT Neděle 26.srpna 2007 Délka: 13,72 km
Nicolas Vouilloz svůj triumf z první zádveřické erzety nezopakoval. O pouhé dvě desetiny sekundy jej předstihl Roman Kresta, který zaznamenal druhé vítězství v rychlostní zkoušce a francouzskému jezdci vrátil těsnou porážku z Trojáku. Třetí místo v celkovém pořadí si se znatelným odstupem od vedoucího dua Vouilloz, Ojeda udržel Václav Pech. Zbytek startovního pole své umístění obhájil, za zmínku stojí pouze změna na konci elitní desítky - Travaglia si vyměnil pozici s Jandíkem. Problémy s motorem vyřadily po skončení zádveřické rychlostní zkoušky ze hry Tomáše Kostku, jenž hájil patnáctou příčku, stejný problém ukončil i účinkování Michala Solowowa.
Enrique García Ojeda (Peugeot 207 S2000, start. číslo 18):
“Neměli jsme žádné problémy, vše v pohodě.”
Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000, start. číslo 16):
“Budeme se snažit pokračovat tak dobře i nadále.”
Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 4):
“Všechno v pořádku.”
Renato Travaglia (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 2):
“Dobrá RZ, bez problémů.”
Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 15):
“Dobrý čas, nemáme problémy.”
Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 14):
“Jeli jsme malinko klidněji, ale mohli jsme si to dovolit. Máme náskok 20 sekund. Myslel jsem, že čas bude lepší, ale Pán Bůh zaplať za to.”
Andrea Navarra (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 1):
“RZ byla dobrá.”
Bernd Casier (Peugeot 207 S2000, start. číslo 19):
“Vše bylo OK.”
Dimitar Iliev (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 6):
“Všechno bylo v pohodě.”
Grzegorz Grzyb (Suzuki Swift S1600, start. číslo 35):
“Všechno v pořádku.”
Michal Solowow (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 10):
“Odešel mně motor.”
Volkan Isik (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 12):
Bez komentáře.
Simon Jean-Joseph (Citroen C2 S1600, start. číslo7):
“OK.”
Miroslav Jandík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 17):
“Jelo se bez problémů, stejně jako předtím.”
Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 32):
“Na Trojáku jsme měli defekt a ztratili jsme čtyři minuty. Takže to, co jsme včera nasbírali, jsme dnes ztratili. Pojedeme dál a uvidíme.”
Jaroslav Orsák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 36):
“RZ byla dobrá. Jedeme tak, abychom nějak dojeli.”
Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 26):
“Dobrý.”
Tomáš Kostka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 28):
“Máme technický problém, ale vůbec nevíme, o co jde...”
Roman Odložilík (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 24):
“Bez problémů.”
Milan Chvojka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 43):
“Myslím, že to šlo.”
Jiří Volf (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 23):
“Vyměnili nám pneumatiky a seřídili geometrii. Čas není špatný.”
Gergély Szabó (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 34):
“Volf je před námi o dvě sekundy. Jsme spokojeni s pozicí, ještě dvě RZ a konec.
Michal Fiala (Mitsubishi Lancer EVO VIII, start. číslo 49):
“Dobré.”
Milan Liška (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 45):
“Chceme hlavně dojet. Diváci jsou ukáznění.”
Tomáš PLACHÝ tiskové středisko Barum rally Zlín
RZ 12 TROJÁK – E-MAT Neděle 26. srpna 2007 Délka: 27,13 km
Dvanáctá rychlostní zkouška, kterou byl Troják, přinesla velký zvrat ve vývoji celého závodu. Po úsecích v Zádveřicích a Janišově, které mnoho změn v pořadí nepřinesly, došlo k důležité změně na prvním místě. Ve Vlčkové, která se nachází pouhé čtyři kilometry před cílem, urazil lídr závodu Freddy Loix kolo. V průběžném pořadí druhý Enrique Garcia Ojeda dorazil do cíle bez zadního náhonu jako pátý. Pozici vedoucího jezdce tak opětovně získal Nicolas Vouilloz, který v erzetě zajel nejlepší čas. Ojeda zůstal o čtyři sekundy druhý. Na třetí místo se vyhoupl Václav Pech, jemu na Vouilloze chyběly téměř dvě minuty.
S o minutu vyšší ztrátou na lídra závodu se Roman Kresta dostal na čtvrtou pozici. Vystřídal na ní Renata Travagliu, který měl krátce po startu vložky defekt levého zadního kola, a sestoupil na konec první desítky. Totožný problém měl v cíli Trojáku jeho krajan Andrea Navarra, který navíc během erzety sjel mimo trať. Defekt potkal i Petera Gavláka, Michala Fialu a Michala Solowowa. Ani výměna kola nezachránila Karla Trojana, který po skončení RZ odstoupil. Jaroslav Orsák narazil do stromu a poškodil levou zadní část vozu. Maďarský jezdec Gergély Szabó ztratil kvůli hodinám, jež udělal na trati, patnáct sekund. Problémy s předními brzdami trápily Antonína Tlusťáka a mimo trať se na chvíli ocitl Milan Kneifel.
Enrique García Ojeda (Peugeot 207 S2000, start. číslo 18):
“Dojeli jsme vložku bez zadního náhonu, což nás stálo cenné sekundy.”
Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000, start. číslo 16):
“Vložka se mně moc líbí, absolvoval jsem ji bez problémů. Kde je Loix? Nikde jsem ho na trati neviděl.”
Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 4):
“Nádherná vložka, moc pěkně jsme se svezli a tím jsme dali zapomenout na krizovky z minulého testu. S časem jsem spokojen.”
Renato Travaglia (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 2):
Bez komentáře.
Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 15):
“Auto fungovalo výtečně. Když jsem uviděl Travagliu, jeli jsme více na jistotu.”
Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 14):
“Sáhnul jsem si na dno svých sil. Technicky byla vložka bez problémů.”
Andrea Navarra (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 1):
Bez komentáře.
Bernd Casier (Peugeot 207 S2000, start. číslo 19):
“Bez problému.”
Dimitar Iliev (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 6):
“Těžká, ale fantastická vložka. Bez problémů.”
Grzegorz Grzyb (Suzuki Swift S1600, start. číslo 35):
“V průběhu vložky začal motor vynechávat, ale doufáme, že to nebude nějaký závažnější problém.”
Michal Solowow (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 10):
Bez komentáře.
Karel Trojan (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 9):
Bez komentáře.
Volkan Isik (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 12):
“Jedeme už spíše na jistotu, chceme do cíle. Vložka je extrémně náročná.”
Simon Jean-Joseph (Citroen C2 S1600, start. číslo7):
“Vložka je pro dvoukolku těžká, hlavně některé pasáže po startu i v závěru byly hodně rozbité.
Miroslav Jandík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 17):
“Auto se chovalo dost neklidně, ale jedeme bez většího risku.”
Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 32):
Bez komentáře..
Jaroslav Orsák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 36):
Bez komentáře.
Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 26):
“Uvařili jsme přední brzdy, bylo to v závěru náročné.”
Tomáš Kostka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 28):
“Maximální spokojenost, auto funguje výtečně. Rádi bychom stáhli nějaké sekundy po včerejší ztrátě.”
Roman Odložilík (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 24):
“Byla to náročná zkouška. Mám toho fyzicky plné zuby. Cílem je absolvovat co nejvíce kilometrů. Stále se s autem učíme.”
Milan Chvojka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 43):
“Ve vložce se našlo pár jezdeckých chybiček.”
Jiří Volf (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 23):
“Jedeme bez rizika s ohledem na gumy. Bez problémů.”
Gergély Szabó (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 34):
Bez komentáře.
Michal Fiala (Mitsubishi Lancer EVO VIII, start. číslo 49):
Bez komentáře.
Milan Liška (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 45):
“Vložku jsme projeli bez problémů, v relativně dobrém rytmu.”
Antonín Tlusťák (Citroen Saxo Kit Car, start. číslo 38):
Bez komentáře.
Milan Kneifel (Peugeot 207 S1600, start. číslo 42):
Bez komentáře.
Tomáš PLACHÝ tiskové středisko Barum rally Zlín
RZ 11 JANIŠOV – T MOTOR Neděle 26. srpna 2007 Délka: 9,72 km
Janišovská rychlostní zkouška vyzněla nejlépe pro vedoucího jezdce Barum rally Zlín Freddyho Loixe, který v rámci erzety potřetí nenašel soupeře. Navíc opět zvýšil svůj náskok před druhým Enrique García Ojedou o dvě sekundy. Třetí skončil Renato Travaglia, Ojeda byl čtvrtý. Stejně jako během zádveřické rychlostní zkoušky, ani tentokrát se průběžné pořadí jezdců v první dvacítce prakticky nezměnilo. Po desáté erzetě odstoupil kvůli zdravotním problémům Jimmy Joge, technické potíže vyřadily Milana Pantálka.
Freddy Loix (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 5):
“Není to zas tak špatné, ale hodně to klouže.”
Enrique García Ojeda (Peugeot 207 S2000, start. číslo 18):
“Hodně to klouže, jak dál se uvidí.”
Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000, start. číslo 16):
“Prozatím žádné problémy, vše v pořádku.”
Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 4):
“Povrch mi sedí, problémy nemám.”
Renato Travaglia (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 2):
“Velmi to klouže, jinak OK.”
Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 15):
Bez komentáře.
Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 14):
“Teď jsme zvolnili, zvolili jsme mírně volnější tempo. Problémy nebyly.”
Andrea Navarra (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 1):
“Měl jsem menší problémy, na chvíli jsem byl z trati. Ale nic vážného.”
Bernd Casier (Peugeot 207 S2000, start. číslo 19):
Bez komentáře.
Dimitar Iliev (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 6):
“OK.”
Grzegorz Grzyb (Suzuki Swift S1600, start. číslo 35):
“Jede se dobře.”
Michal Solowow (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 10):
“Na startu jsem měl problémy, přebrzdil jsem. Ostatní část RZ byla OK.”
Karel Trojan (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 9):
“Něco je s levým předním kolem, jelikož jsme něco přejeli a teď to nefunguje úplně nejlépe.”
Volkan Isik (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 12):
“Něco není s autem v pořádku,.Víc neřeknu”
Simon Jean-Joseph (Citroen C2 S1600, start. číslo7):
Bez komentáře.
Miroslav Jandík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 17):
“Je to krátka, ale zákeřná zkouška, Jeli jsme opatrně, ale asi až moc.”
Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 32):
“Prozatím se jede bez problémů.”
Jaroslav Orsák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 36):
“Od včerejška se nám přehřívá motor, asi je špatné těsnění pod hlavou.”
Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 26):
“Povrch mně zatím sedí.”
Tomáš Kostka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 28):
“Vložka se mně líbí. Je nová a jedeme bez problémů.”
Roman Odložilík (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 24):
“Prozatím s tímto autem moc neumím, takže to spíš zkouším.”
Milan Chvojka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 43):
“Hodně to klouže, udržuji to, co mám.”
Jiří Volf (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 23):
“Hodně kloužou pneumatiky, nejde řídit. Na začátku jsme šli do hodin a hodně jsme ztratili.”
Szábo Gergély (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 34):
“Výborná vložka.”
Marco Cavigioli (Peugeot 207 S2000, start. číslo 27):
“OK. Problémy nebyly.”
Michal Fiala (Mitsubishi Lancer EVO VIII, start. číslo 49):
“RZ se mi líbila, vše je bez problémů.”
Milan Liška (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 45):
“Včera jsme měli problémy s čerpadlem, dnes již v pořádku.”
Lukáš GABRHELÍK, Kristýna LOCHMANOVÁ tiskové středisko Barum rally Zlín
RZ 10 ZÁDVEŘICE - IMPROMAT Neděle 26.srpna 2007 Délka: 13,72 km
Druhá etapa Barum rally Zlín odstartovala v neděli dopoledne v Zádveřicích. Stejně jako v sobotu si triumf v úvodní rychlostní zkoušce dne připsal francouzský jezdec Nicolas Vouilloz, který o dvě sekundy předstihl Freddyho Loixe. Svůj celkový náskok na dotírajícího Enrique García Ojedu belgický pilot mírně zvýšil na šest sekund. Zádveřický úsek průběžným pořadím příliš neotřásl, na prvních sedmnácti příčkách se nic nezměnilo.
Zastavil se i raketový postup Romana Kresty, kterému ani čtvrté místo nepomohlo v posunu v pořadí závodníků nahoru. Konec v závodu přišel pro Vojtěcha Štajfa, který odstoupil kvůli poruše převodovky. Do druhé etapy nenastoupil ani Anton Alén, jehož vyřadila včerejší havárie.
Freddy Loix (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 5):
“RZ byla super. Budeme se snažit udržet se v soutěži.”
Enrique García Ojeda (Peugeot 207 S2000, start. číslo 18):
“Zkouška byla dobrá, nemáme problémy.”
Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000, start. číslo 16):
“Tenhle typ erzet se mně opravdu líbí. Uděláme, co je v našich silách.”
Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 4):
“Byla to dobrá zkouška. Pokusím si udržet Travagliu a Krestu za sebou.”
Renato Travaglia (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 2):
“Zkouška není špatná,ale myslel jsem si, že čas bude lepší.”
Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 15):
“Dobré, vše v pohodě.”
Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 14):
“Je to dobrá RZ na rozcvičku, ale auto ještě není úplně zahřáté. Uvidíme, jestli se nám na asfaltu podrží udržet Navarru za sebou.”
Andrea Navarra (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 1):
“Pokusíme se jet, ale budeme to mít těžké.”
Bernd Casier (Peugeot 207 S2000, start. číslo 19):
“Nebylo to špatné, pokusíme se dohnat Navarru.”
Dimitar Iliev (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 6):
“Tahle zkouška je obtížná, cesta je hodně úzká. Chceme jet v tomto tempu pořád dál.”
Grzegorz Grzyb (Suzuki Swift S1600, start. číslo 35):
“Všechno v pořádku.”
Michal Solowow (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 10):
“Je to dobrá zkouška. Včera jsme měli problémy, dnes jsme právě začali. Uvidíme, co bude dál.”
Karel Trojan (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 9):
“Jeli jsme v pořádku, ale protože už jsme strašně vzadu, pojedeme spíše pro lidi.”
Volkan Isik (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 12):
“Auto už je v pořádku, RZ se nám líbila.”
Simon Jean-Joseph (Citroen C2 S1600, start. číslo7):
“Všechno OK, bez problémů.”
Miroslav Jandík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 17):
“Je to první RZ na rozcvičku. Nejde nám o body, proto pojedeme rychle, ale ne s velkým rizikem.”
Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 32):
“Bylo to dobré na rozcvičku. Máme před sebou dva jezdce, které bychom mohli stáhnout, tak uvidíme, jak to pojede.”
Jaroslav Orsák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 36):
“Chceme jet opatrně, chceme dojet. Všechno bylo dobré, ale opět se nám přehřívá auto.”
Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 26):
“Bylo to dobré, chceme dojet do cíle.”
Tomáš Kostka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 28):
“Včera nám opravovali diferenciál, už je to v pořádku. Dostali jsme 1:40 penalizaci, budeme se snažit náskok stáhnout.”
Roman Odložilík (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 24):
“Pořád se ještě učím s autem jezdit, ale jinak dobré.”
Milan Chvojka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 43):
“Myslím, že dobré. Jsme na závodech, chceme jet tak rychle, jak jen to půjde.”
Jiří Volf (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 23):
“Trochu nás zlobí pneumatiky, proto nedokážu říct, jak dopadneme.”
Szábo Gergély (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 34):
“Ztrácíme na předchozího 14 sekund, budeme se snažit dostat o pozici výš.”
Jimmy Joge (Peugeot 207 S2000, start. číslo 22):
“RZ byla dobrá.”
Marco Cavigioli (Peugeot 207 S2000, start. číslo 27):
“Všechno v pořádku, bez problémů.”
Petr SKÁCEL tiskové centrum Barum rally Zlín
|