Buggyra vždy připravena tisková zpráva
Ani sebevětší živelná pohroma nemůže zaskočit tým Buggyra, tvrdí šéf logistiky Petr Marek. Ten může svá slova potvrdit příběhem z roku 2001, kdy na Nürburgringu v průběhu prvních dvou dnů „zlikvidoval“ Gerd Körber tři motory (!!!) a přesto se mohl plnohodnotně zúčastnit závodního víkendu. „Na každý závod posílám prakticky v náhradních dílech jedno závodní auto. Vezmeme-li v potaz, že jeden motor váží cca 1 200 kg, znamená to, že vozíme na každý okruh šest až sedm tun náhradních dílů,“ říká Petr Marek, který vzápětí dodává. „Jsem si jist, že pokud někdo závodní speciál doslova a do písmene nerozpůlí, neexistuje nic, co by nás na závodech překvapilo.“ A pokud snad ano, je v pohotovosti čtyřčlenný tým, který je v době závodu připraven na telefonu reagovat na každou situaci.
„Jeho členové mají v průběhu celého závodního víkendu pohotovost, mohou být maximálně 30 kilometrů od Roudnice, zákaz požívaní alkoholu je samozřejmostí.“ Sám Petr Marek ví o čem hovoří, v roce 2002 vezl na otočku do Barcelony náhradní vstřiky. Za nejhorší závodní trati považuje Zolder a Alastaro. „Na obou okruzích se skoro vůbec nedá předjíždět, je tam velká spotřeba plastů a hliníkových nárazníků. Oba okruhy nemilují ani mechanici, auta se z nich vrací vždy hodně zdevastovaná.“
Buggyra
|