www.car.cz
 

IAA Frankfurt 2007: Světová premiéra: Koncept Volkswagen up! s motorem vzadu
     12.9.2007 19:45 - tisková zpráva


Koncept up!
Volkswagen (znovu)vynalézá Volkswagen
  • Světová premiéra: Koncept Volkswagen up! s motorem vzadu
Praha 12. září 2007 - Jsou vozy, které přetrvávají věčně. Staly se ikonami svého druhu, mistrovskými díly řemeslné zručnosti a technologie. Jsou to vozy, které uvádějí myšlenky do pohybu, zviditelňují pokrok a někdy jen zcela jednoduše činí každodenní život lepší, praktičtější a příjemnější. Mnohé z těchto vozů nesou logo VW. "Brouk, Nový Brouk", "T1, Bulli, Samba bus, California", "Golf, GTI".
 
Dnes Volkswagen na Mezinárodním autosalónu (IAA) ve Frankfurtu předvádí jako světovou premiéru koncepční návrh, který v sobě znovu nese právě ten správný náboj, s nímž dokáže okouzlit více než jednu generaci. Je to malý, čistý a vysoce sofistikovaný Volkswagen, který bere ohled na životní prostředí. Jeho celá koncepce se vyznačuje jasnou, čistou, intuitivní funkčností. Vůz dostal jméno up! - pozitivní jméno, které je synonymem pro počátek, aktivitu, dynamiku a budoucnost. "Pro Volkswagen bude reakce návštěvníků IAA rozhodujícím testem", říká
Dr. Ulrich Hackenberg, člen představenstva odpovědný za technický vývoj, „aby se přesvědčili, má-li koncept tentýž potenciál, jímž se kdysi vyznačoval Brouk a nyní také Golf."
 
Koncept up! je městský specialista, vůz pro čtyři osoby a všechny národnosti, na cesty do práce i na univerzitu, pro vyjížďky na pláž i pro výlety za hranice města. Malý vůz překvapující velikostí, protože nabízí víc prostoru než jakýkoliv podobný vůz obdobné délky (3,45 metru) a šířky (1,63 metru). Jeho motor – a lze si představit všechny rozumně přijatelné technologické varianty - je umístěn vzadu. A to mění vše: prostornost, výraz, design. Šéfdesigner koncernu Volkswagen Walter de´Silva to shrnuje takto: „Koncept up! není vůz, jehož vzhled by v krátké době zastaral. Vyzařuje důmyslnost a navíc byl vytvářen s láskyplnou péčí.
 
A proto je up! jasnou a důraznou předzvěstí budoucího designu značky Volkswagen. Navíc tým designérů a konstruktérů předurčil koncepční návrh up! jako počátek celé nové modelové řady; další možné varianty jsou snadno představitelné." Koncept up! není řadově vyprodukovaným malým, kompaktně uspořádaným vozem, ale naopak tvoří sofistikovaný, inovativní celek. Jeho formy jsou čisté - žádný jiný vzhled by mu tak neslušel. Není na něm nic nadbytečného a jeho funkčnost - a také jeho design - hovoří samy za sebe. Zároveň - a to je pro Volkswagen typické - byla dotažení každé linie a každé plochy věnována nekompromisní péče tak, aby nakonec vznikl přátelský a mistrovský vůz.
 
 
 
Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
AC&C Public Relations
 
 
PR

 
 
Fotogalerie:   GM na autosalonu ve Frankfurtu 2007

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose