www.car.cz
 

Audi má u sousedů v Německu nejlepší image
     3.10.2007 12:05 - tisková zpráva


- Čtvrté absolutní vítězství za sebou v anketě Auto Zeitung
- Značka Audi zvolena nejlepším výrobcem v sedmi kategoriích
 
Hlasování více než třiceti tisíc čtenářů významného německého časopisu „Auto Zeitung” přineslo jasný výsledek: značka Audi má ze všech 47 automobilových výrobců přítomných na německém trhu nejlepší image. Úspěch značky se čtyřmi kruhy přitom není ojedinělý – Audi zvítězilo v čtenářské anketě časopisu „Auto Zeitung” zkoumající image značky již čtvrtý rok za sebou.
 
V anketě roku 2007 získala značka Audi celkem 42,4 bodu, zatímco dva hlavní němečtí rivalové v prémiovém segmentu, kteří obsadili druhé a třetí místo, dostali 39,6 bodu, resp. 35,8 bodu. Názor čtenářů je zcela jasný: prémiové vozy jsou nejlepší a nejlepším výrobcem prémiových vozů je Audi.
 
Výsledek ankety zkoumající image byl stanoven podle průměru ze skóre bodů získaných od čtenářů ze dvaceti otázek týkajících se různých kategorií.
 
Audi bylo zvoleno jako nejlepší výrobce automobilů v sedmi kategoriích: „progresivní vozy“, „spolehlivé vozy“, „dokonale zhotovené vozy“, „dokonalejší kvalita“, „krásné vozy“, „líbivé vozy“ a „vozy s dokonalou propagací“. Na druhém místě bylo Audi v kategoriích „bezpečné vozy“, „vozy s vysokou zbytkovou hodnotou“ „skvěle vybavené vozy“, „dobré dílenské zpracování“ a „dobré dealerské vztahy“. Vozy značky Audi získaly třetí místo v kategoriích „pohodlné vozy“ a „vozy úspěšné v motosportu“.
 
Celkový počet 14 umístění „na stupních vítězů“ ze dvaceti možných – lepší než výsledek kteréhokoliv dalšího výrobce – zajistil Audi celkové vítězství.
 
 
 
 
 
Import Volkswagen Group, s. r. o., Divize Audi/Public Relations, 
Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz
 
 
Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už jedenáct let nepřetržitě rostou, v roce 2006 automobilka Audi prodala 905 100 vozů, což představuje meziroční nárůst o 9,2 %. Značce Audi se dařilo především na západoevropském trhu, kde její odbyt stoupl o 7,7 % na 658 442 tisíc vozů.
 
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 12 let po sobě – vloni se v ČR prodalo 2804 automobilů Audi, což oproti 2548 vozům prodaným v roce 2005 představuje nárůst o deset procent.

 
 
Fotogalerie:   FIA GT Brno 2007 objektivem Tomáše Pospíšila

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose