SEAT zapojí dodavatele do programu Strategie 2018 3.10.2007 13:02 - tisková zpráva
ŠPANĚLSKÁ AUTOMOBILKA HLEDÁ CESTY K UŽŠÍ VZÁJEMNÉ SPOLUPRÁCI S DODAVATELI
SEAT zapojí dodavatele do programu Strategie 2018
Budoucí plány rozvoje značky SEAT obsažené v programu Strategie 2018, jehož součástí je i zvýšení prodeje vozů SEAT až na 800 tisíc kusů ročně, představil včera dodavatelům z celého světa Erich Schmidt, předseda představenstva SEAT.
V rámci mezinárodního setkání vedení automobilky s představiteli 80 spolupracujících firem, které se konalo v centrále značky SEAT v Martorellu, management firmy nabídl dodavatelům účast na uskutečnění ambiciózního plánu, který si sama automobilka stanovila – má se totiž v následujících dvou letech stát značkou, která bude měřítkem v oblasti designu a kvality mezi výrobci, působícími ve velkosériové části trhu.
Erich Schmidt pozval přítomné firmy a jejich představitele k „účasti v procesu vzniku konkurenceschopnější a modernější firmy, v hledání nových řešení, umožňujících zlepšení v oblasti výrobních postupů a procesů, při zachování vysokých standardů v oblasti kvality.”
V tomto duchu se také nesou obchodní cíle Strategie 2018, která přinese nové modely a záměr ve větší míře značku SEAT internacionalizovat. Dodavatelé přislíbili nastíněnému programu plnou podporu.
PR
|