Hyundai v ČR dosáhl podílu na trhu 4,9% 2.1.2008 12:14 - tisková zpráva
Hyundai oslavil již čtyřicáté výročí Dne 29.12. 2007 se dovrší 40 let růstu značky
Hyundai Motor Co. oslaví 29. prosince tohoto roku čtyřicáté výročí svého založení a proto společnost přichází s oficiálním emblémem, který upozorní na tento milník v dějinách společnosti.
Emblém je vyveden ve dvou elegantních kaligrafických tazích štětce, které kombinují minulost a budoucnost v dynamické siluetě automobilu. Emblém symbolizuje 40 let růstu a vývoje v automobilovém průmyslu. Vyjadřuje ducha pokrokové, progresivní a spolehlivé organizace. Hyundai bude vždy věnovat pozornost potřebám svých zákazníků a bude se držet nejvyšších standardů zodpovědnosti vůči akcionářům, společnosti a životnímu prostředí.
Výroční emblém bude součástí všech reklam společnosti Hyundai Motor a to jak produktových tak značkových. Emblém bude také k vidění v autosalónech a při příležitosti prodejních a marketingových akcí.
Hyundai v listopadu na 3. místě Hyundai v ČR dosáhl podílu na trhu 4,9% Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, se v listopadu letošního roku umístila s počtem 542 registrovaných osobních vozů na 3. místě mezi všemi dováženými automobilovými značkami a získala tak podíl na trhu 4,9%.
Registrace vozů Hyundai v listopadu 2007 V listopadu 2007 bylo v ČR registrováno 542 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 4,9%.
V kategorii LUV se jedná o 225 nově registrovaných vozidel a podíl 3,5%.
Celkem bylo registrováno OA +LUV 767 vozů a podíl na trhu tak činil 4,4%.
Hyundai za jedenáct měsíců 2007 Za období leden až listopad bylo celkem registrováno 5949 osobních vozů značky Hyundai. Podíl na trhu tak dosáhl výše 4,9% a značka tím obsadila 6. místo mezi ostatními dováženými značkami.
Za stejné období bylo registrováno 1761 lehkých užitkových vozů, což představuje podíl na trhu 3,2%.
Celkem, osobních a lehkých užitkových vozů Hyundai , bylo za leden až listopad letošního roku registrováno 7710. Podíl na trhu tak činil 4,4%
V jednotlivých segmentech se značce za leden až listopad rovněž dařilo.
V kategorii SUV se vůz Santa Fe opět umístil SUVeréně na vynikajícím 1. místě (1482 vozů kategorie M1 a N1). Hyundai Tucson ( 705 vozů kategorie N1+M1) se umístil v kategorii SUV na místě třetím. Dohromady mají Santa Fe a Tucson 18,7% podíl na trhu v segmentu SUV.
http://www.hyundai.cz/
|