Nový rekord autobazaru „auto-plus“ v roce 2007 29.1.2008 10:46 - tisková zpráva
Nový rekord: „auto-plus“ v roce 2007 prodal 14 270 kvalitních ojetých vozů
- Meziroční nárůst o 8 procent
- Více než 80 % prodaných vozů má značku Volkswagen, Audi, SEAT nebo Škoda
- Internetové stránky www.auto-plus.cz jako klíčový prodejní nástroj
- Portfolio služeb „auto-plus“ nyní doplňuje bezplatná servisní prohlídka
Praha, 28. ledna 2008 –„auto-plus“ - obchod s ojetými vozy provozovaný společností Import VOLKSWAGEN Group má za sebou další rekordní rok. V roce 2007 zaznamenali smluvní partneři 14 270 prodaných automobilů, a to znamená meziroční nárůst o 1073 vozů, tedy o více než 8 procent.
Společnost Import VOLKSWAGEN Group s.r.o. představila českým zákazníkům síť obchodníků s ojetými vozy před více než sedmi lety jako alternativu k ostatním komerčním subjektům na trhu s ojetými automobily. Partnery programu „auto-plus“ se mohou stát jen obchodníci z řad autorizovaných prodejců vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen-užitkové vozy v České republice, kteří v síti „auto-plus“ nabízejí předváděcí či málo ojeté vozy, obvykle ve výborném technickém stavu.
„I když stále masivnější dovoz ojetých automobilů ze zahraničí zostřuje konkurenci na tomto trhu, ukazuje se, že čeští zákazníci vyhledávají kvalitu, i když nejde o koupi zcela nového vozu. Auto-plus představuje pro více než 14 tisíc zákazníků ročně jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda,“ říká Patrik Fejtek, vedoucí divize „auto-plus“ společnosti Import VOLKSWAGEN Group.
V rámci programu „auto-plus“ prodalo v minulém roce 41 smluvních partnerů 6819 vozů Škoda, 3083 osobních a užitkových vozů Volkswagen, 978 automobilů Audi a
643 vozů značky SEAT.
Nabídka, která v současné době zahrnuje více než 2700 vozů, je zaměřena především na modely značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda, ale najdeme zde také ostatní značky.
Více než 55 % všech vozů bylo uvedeno do provozu v letech 2005 až 2007, což svědčí o nadprůměrně kvalitní nabídce. V síti „auto-plus“ jsou vozy nabízeny nejen k prodeji, ale možný je i zpětný výkup vozů.
Internet je už od počátků programu „auto-plus“ klíčovým pilířem strategie této obchodní sítě. Na stránkách www.auto-plus.cz je možno 24 hodin denně procházet aktualizovanou nabídku vozů, vyhledávat vozy dle obvyklých kriterií a nalézt tak rychle a pohodlně požadovaný automobil. Zvyšující se zájem o program „auto-plus“ je vidět nejen z rostoucího počtu prodaných vozidel, ale také z meziročního zvýšení návštěvnosti internetové stránky www.auto-plus.cz na 1,88 milionu unikátních návštěvníků v roce 2007.
Portfolio služeb „auto-plus“ nyní doplňuje bezplatná servisní prohlídka
Při zakoupení vozu zařazeného do systému „auto-plus“ zákazník získává poukázku, která jej opravňuje využít servisní prohlídku zdarma po 12 měsících od uskutečnění nákupu. Poukázka na bezplatnou servisní prohlídku obsahuje rubriky, které jednoznačně určí zakoupený vůz, datum jeho nákupu a servisní prohlídky, její rozsah a také případné individuální rozšíření služeb. Bezplatná servisní prohlídka je dalším argumentem, proč při nákupu vozu volit program „auto-plus“.
PR
|