www.car.cz
 

Vsetínský team Rally-raid.eu zahájil přípravu na novou sezónu
     2.3.2008 22:59 - tisková zpráva


Rally-raid.eu team bude také v sezóně 2008 startovat s vozem Mitsubishi Pajero Did za jehož volantem se jako tradičně objeví Viktor Chytka. Na sedadlo spolujezdce usedne Pavel Vaculík. Celý tým čeká náročná sezóna v podobě startu v kompletním  Mezinárodním mistrovství české republiky. To obsahuje závody nejen v České republice ale také v Polsku, Maďarsku a na Slovensku. A jelikož by celý tým rád bojoval o nejvyšší  příčky, přípravy začaly už nyní, kdy se tým vydal na Slovensko otestovat techniku.

 

„Přes zimu prošel automobil důkladnou repasí. Zaměřili jsme se hlavně na motor, který nám v loňské sezóně připravil mnoho starostí. Myslím ale, že teď je všechno v pořádku a motor funguje tak jak má.“ tvrdí jezdec Viktor Chytka. “Všechno je však nutné odzkoušet a sladit, proto jsme se vydali na Slovensko na jednodenní testování. A také je pro mě dobré najezdit před sezónou pár  ostrých kilometrů a zopakovat si po zimě zapomenuté návyky.“

 

A proč zrovna na Slovensko? Zde se týmu podařilo najít vhodný testovací úsek, který svým charakterem připomíná například závod  Italian baja nebo právě maďarské závody na nichž se bude také bojovat o body do MMČR.

 

„Jsou tu rychlé cesty na kamenitém podkladu, kousek polní cesty s hlinitým podkladem, nějaký ten skok, rozbité pasáže i různé zatáčky, navíc je trať přehledná, pro testování prostě ideální“, říká manažer týmu Marek Chytka. „V testu se ukázalo,  že investice do motoru byly správné, automobil se výrazně zrychlil a hlavně doufám, že se nám podařilo vyřešit problémy s  jeho neposlušností. Najezdil jsme cca 80 ostrých testovacích kilometrů a všechno krásně fungovalo. Nyní už je však jisté, že se před začátkem sezóny uskuteční ještě minimálně jeden test“.

 

Testu se zúčastnil také stále ještě nový spolujezdec Pavel Vaculík. A jaká byla je jeho úloha na tomto testu? „Víceméně žádná. K odzkoušení funkčnosti techniky jezdec spolujezdce nepotřebuje. Je ale dobré vědět jak si automobil dokáže poradit  s terénem, jak se chová v plné rychlosti na trati, jak brzdí ... a tyky zjistit jak, který úsek jezdec projíždí, tomu všemu je pak nutné přizpůsobit diktát a navigaci”


 
 
Fotogalerie:   Charouz Racing System poprvé testoval nový vůz LMP1, foto BPA

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose