www.car.cz
 

Brňané z Kart areny po Ecce v čele šampionátu
     tisková zpráva


Zlato z ME ve Šternberku tentokrát Kart Arena Racing Teamu neuteklo
 
ME a MČR – Ecce Homo Šternberk: 5.–6. 6. 2004
Čtvrtý závod MČR se konal současně také jako další závod ME a vše se tedy přestěhovalo na tradiční „evropskou“ trať u nás – na Ecce Homo do Šternberka. Trať svou délkou 7800 m a převýšením 307 m patří jednoznačně mezi nejdelší „závodní kopce“ u nás.
 
Protože se podnik jel také jako závod započítávaný do ME, na sobotu byly připraveny pouze tréninkové jízdy. Vlastní závod se jel opět až v neděli a započítával se také do MČR a tento podnik se jel jako součást soutěže o „Česko-slovenskou trofej 2004“.
Již sobotní rána dalo jasně najevo, že bude deštivo a tak se v podstatě potvrdila předpověď počasí do puntíku. Celá sobota propršela a tak se obě jízdy trénovaly na „mokru“. Kart Arena Racing Teamu, který také zde tradičně obsadil skupinu Super Production (dále jen SP), se opět podařilo k Tomáši Kusému angažovat jezdce Dana Michla, takže již počtvrté v této sezóně nastupoval tým s dvojicí vozů Peugeot 306 S16-SP.
 
Sobotní dvě tréninkové jízdy ukazovaly, že opět jezdci Kart Arena Racing Teamu mohou pomýšlet na medailové pozice. V druhé tréninkové jízdě si vybral svůj první díl smůly Tomáš Kusý, když mu nečekaně upadlo kolo, takže jízdu nedokončil. Vše se ale podařilo opravit, takže nebyl ohrožen start v nedělním závodě. Háček byl také v tom, že tréninky se absolvovaly na mokru, a pokud by v neděli nepršelo a jelo by se na suchu, sobotní mokré nastavení podvozku by bylo „nepoužitelné“.
 
Nedělní ráno bylo sice polojasné, ale pomalu „připlouvající“ mraky hrozily opět deštivým přídělem a tak panovala nejistota. Nakonec počasí vydrželo a umožnilo odjet obě závodní jízdy na suchu – tedy za zcela regulérních podmínek pro všechny. Připravenost Kart Arena Racing Teamu a „přizpůsobení“ podvozku na suchou trať dokázal dokonale zúročit jezdec Dan Michl, který s přehledem vyhrál v součtu času o více jak 7 vteřin, před francouzským továrním Peugeotem 306 jezdce Jean-Marca Charvina (F) a loňským republikovým mistrem Petrem Vojáčkem.
 
Bohužel svůj druhý příděl smůly si vybral jezdec Tomáš Kusý – motor začal ztrácet výkon. Po těchto problémech s motorem nakonec jezdec obsadil až 6. místo v ME a 5. místo v pořadí MČR, do kterého se nezapočítával francouzský jezdec Jean-Marc Charvin.
 
Výsledky závodu ME: 1. Dan Michl (7:41,33), 2. Jean-Marc Charvin (F) (7:48,87), 3. Petr Vojáček (7:50,52), 4. Martin Rybníček (7:53,73), 5. Martin Jerman (7:58,43), 6. Tomáš Kusý (7:58,55), 7. Petr Benedikt (8:03,11), 8. Lukáš Vojáček (8:27,01) a 9. Gábina Jermanová (9:06,99).
 
Výsledky závodu MČR: 1. Dan Michl (7:41,33), 2. Petr Vojáček (7:50,52), 3. Martin Rybníček (7:53,73), 4. Martin Jerman (7:58,43), 5. Tomáš Kusý (7:58,55), 6. Petr Benedikt (8:03,11), 7. Lukáš Vojáček (8:27,01) a 8. Gábina Jermanová (9:06,99).
 
Další závod MČR se bude konat 19.–20. června v Brně-Kohoutovicích a Kart Arena Racing Team zve všechny příznivce závodů do vrchu na tento závod „Vzhůru Farinovou zatáčkou“.
 
Tisková zpráva Kart Arena Racing Teamu
v Brně 14. 6. 2004
 
Průběžné pořadí MČR ve sk. SP po 7 závodů:
1. KUSÝ Tomáš, Mgr.
107 bodů
2. MICHL Dan
90 b.
3. VOJÁČEK Petr
72 b.
4. RYBNÍČEK Martin
67 b.
5. JERMAN Martin
46 b.
6. BENEDIKT Petr
45 b.
7. JERMANOVÁ Gábina
39 b.
8. SCHREIBER Pavel
16 b.
9. VOJÁČEK Lukáš
16 b.
 

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose