Česká Buggyra zatím na výtečnou tisková zpráva
Po závodech v Assenu, Barceloně a Misanu má za sebou EP tahačů první třetinu. Třídu Super Race Truck ovládly závodní speciály Buggyra. I proto je záhodno určit rozhodující momenty, které přispěly k dosavadní dominanci roudnického týmu. 1. Excelentní „týmová“ práce
Přestože byla část Buggyry prakticky až do března zaměstnána dubajskou misí, podařilo se týmu inženýrů – Kress, Půr, Dolejš – připravit v laboratorních podmínkách a s minimem testování skvělý motor. O jejich schopnostech vypovídá skutečnost, že ani jeden z vozů Buggyra nebyl dosud nucen odstoupit ze závodů v důsledku technické poruchy.
2. Skvělý úvod Davida Vršeckého
Do Assenu dorazil třetí muž loňského Evropského poháru jako nejrychlejší jezdec planety za volantem závodního tahače a sebevědomí z něj jen čišelo. Na pro všechny neznámém okruhu, navíc v dešti předvedl vynikající výkon a po zásluze zvítězil. V dalších dvou závodech se mu sice natolik nedařilo, nicméně druhé místo a minimální ztráta na Ludovica Faura nechávají Davida ve hře o titul.
3. Příchod Ludovica Faura
Při angažování francouzského mistra Evropy z roku 1998 měl Koloc velmi šťastnou ruku. Ludovic dokonale nahradil přece jen „vyšťaveného“ Gerda Koerbera a po třech závodech vede v průběžném pořadí!A vezmeme-li v potaz, že se v nich Ludovic se svým závodním speciálem teprve seznamoval, je vysoce pravděpodobné, že z bude lépe.
4. Vyzrálost týmu Přestože v důsledku zdravotních potíží a pracovního vytížení nejezdí poprvé v historii týmu na závody Martin Koloc, zatím se to neprojevilo na jeho fungování. Naopak. Způsob, kterým se mechanici vypořádali s podpásovými údery konkurence a technických komisařů – vzorek pneumatik v Barceloně a zadní křídlo v Misanu – je pádným důkazem toho, že se jedná o tým fungující na vysoce profesionální bázi.
buggyra
|