www.car.cz
 

Barum rally – skvělý nástroj komunikace značky Barum
     tisková zpráva


Synonymum pro pneumatiky v Čechách není třeba dlouho hledat. Každý si díky dlouhodobé tradici založené již v roce 1932 podnikatelem Tomášem Baťou pneumatiku spojuje se značkou Barum. Ochranná známka pro výrobky z pryže – Barum – vznikla po zestátnění baťovského koncernu v roce 1946. Pneumatiky této značky si rychle získaly prestiž v tuzemsku i zahraničí a poptávka po těchto pláštích neustále vzrůstala.
 
Historie Barum rally zasahuje do roku 1971, kdy byl při příležitosti otevření nového otrokovického závodu organizován její první ročník. Někdejší amatérský závod se rychle změnil v moderní soutěž. Vynikající organizace i půvabů krajiny si povšimla i Mezinárodní automobilová federace FIA a Barum rally byla v roce 2002 zařazena do kalendáře Mistrovství Evropy. Prvotní nedůvěra v možnosti uskutečnit závody na nejvyšší evropské úrovni se ukázala neopodstatněná. V loňském roce se dokonce na Barum rally rozhodovalo o absolutním vítězi seriálu Mistrovství Evropy.
 
Multibrandová obchodní strategie společnosti Barum Continental je založena na prodeji širokého portfolia pneumatik značek Continental, Uniroyal, Semperit a Barum.
 
Continental je značkou pro tzv. „prémiovou“ skupinu zákazníků. Pneumatiky Continental jsou vyráběny s využitím nejmodernějších výrobních technologií a postupů. Jejich velmi vysokou kvalitu dokladují i mnohá vynikající umístění v testování pneumatik nejrůznějšími renomovanými motoristickými časopisy.
 
Komunikace značky Continental jako vysoce imageové součásti automobilu s nejlepšími bezpečnostními vlastnostmi je podporován i tím, že právě tato značka se stala oficiálním partnerem 2006 FIFA World Cup Germany.
 
 
Uniroyal je jednou ze dvou značek tzv. Quality segmentu. Oficiální tváří této značky je Alain Prost. Spolupráce s bývalým mistrem světa ve Formuli 1 napomáhá budování sportovní image značky jako specialisty do deště.
Druhou značkou Quality segmentu je Semperit, který si ještě z minulosti drží své renomé kvalitních pneumatik testovaných v Alpských zemích.
 
Kvalita, dlouholetá tradice a vynikající poměr mezi výkonem a cenou – to vše charakterizuje značku Barum, která se řadí do tzv. ekonomického segmentu. Právě partnerství při pořádání Barum rally, kdy je značka Barum komunikovaná nejen směrem k cílové skupině motoristů, ale i k celé široké veřejnosti, se ukázalo být vynikajícím nástrojem pro udržení rekordního, téměř stoprocentního, povědomí o značce. Vždyť každoročně Barum rally navštíví statisíce nadšených fanoušků tohoto velmi populárního motoristického sportu a dalším milionům diváků či posluchačů je tento jedinečný zážitek zprostředkováván médii.
 
Úspěšný vstup Barum rally mezi evropskou elitu našel odezvu i v počtu partnerů a sponzorů této soutěže. Každý si již dnes uvědomuje, že prestiž soutěže a propojení vlastní společnosti s nejlépe hodnocenou a nejnavštěvovanější rally v naší republice má pozitivní dopad na rostoucí image firmy.
 
Věříme, že i letošní účast nejlepších posádek na startu „Barumky“ uspokojí diváky, partnery i pozorovatele FIA.
 
Otrokovice, červen 2004 
 
Divize marketing
Barum Continental spol. s r.o.
 
 
tisk info

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose