Vozy Audi nabízejí nejlepší ochranu proti krádeži 23.5.2008 09:07 - tisková zpráva
· Renomované ocenění Thatcham Award pro modelovou paletu s nejlepší ochranou proti krádeži v Evropě
Společnost AUDI AG obdržela za rok 2007 již podruhé v řadě renomované ocenění Thatcham Award za komplexní ochranu proti krádeži. Modely ingolstadtské prémiové značky si získaly pověst nejlépe chráněných vozů proti krádeži v Evropě.
Britská společnost Thatcham je jedním z předních institutů v Evropě v oblasti posuzování kvality systémů ochrany automobilů proti krádeži. Její experti hodnotí ochranu proti vloupání a krádeži až pěti hvězdičkami na základě výsledků speciálně vyvinutých testovacích metod. Společnost Thatcham udělila automobilce AUDI AG cenu pro výrobce vozů s nejlepší ochranou proti krádeži a ještě jednou za rok 2007 zvlášť ocenila pět modelů Audi. Modely Audi TT Roadster, Audi S8 a Audi Q7 obsadily ve svých segmentech vždy první místo.
Montáží inovativních elektronických imobilizérů do modelů Audi se v uplynulých letech zabránilo značnému počtu krádeží.
Problematice ochrany proti krádeži se u AUDI AG věnuje mezioborový tým specialistů. K inovativním řešením z vývoje tohoto týmu, montovaným do všech nových modelů Audi, patří kromě sofistikované ochrany všech dveří také důmyslný imobilizér s ochranou komponentů, která zahrnuje celý vůz. Zavedení těchto komplexních technologií do praxe vede k postupnému snižování počtů krádeží vozidel Audi.
Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz,
Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už dvanáct let nepřetržitě rostou, v roce 2007 automobilka Audi prodala 964 151 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6,5 % oproti předcházejícímu roku.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 13 let po sobě – vloni se pro vozy Audi v ČR rozhodlo 3340 zákazníků, což oproti 2804 vozům prodaným v roce 2006 představuje nárůst 19,1%. Audi je tak opět nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.
PR
|