SEAT si loňský rok pochvaluje. 3 400 prodaných vozů. tisková zpráva
„Vzhledem ke složitému vývoji trhu jsme s loňskými výsledky spokojeni,“ říká Wolfgang Ratz, vedoucí divize SEAT společnosti Import Volkswagen Group.
„V polovině roku 2004 se naše nabídka obohatí o atraktivní model Altea, od kterého si slibujeme další růst našich prodejů,“ říká šéf českého importéra značky SEAT Wolfgang Ratz.
Z širokého portfolia značky SEAT se v loňském roce v ČR nejlépe se prodávaly modely Ibiza a Cordoba, které si připsaly 34 %, resp. 27 % všech prodejů značky. „Výsledky Ibizy a Cordoby nás velmi těší, neboť jde o modely, které se prosazují v nejdůležitějším segmentu českého trhu, v němž se dnes prodává více než polovina všech nových automobilů,“ doplňuje Wolfgang Ratz. „V polovině roku 2004 se naše nabídka obohatí o atraktivní model Altea, od kterého si slibujeme další růst našich prodejů. Konkurence je mimořádně tvrdá, ale my máme kromě kvalitních produktů také výborně připravenou prodejní a servisní síť. Díky tomu se do budoucnosti díváme bez obav.“
Velmi dobře si v roce 2003 vedla i celá automobilka SEAT. Přesto, že západoevropský automobilový trh poklesl, dokázal zde SEAT prodat 381 160 nových vozů, což je o 1,5 % více než v předchozím roce 2002. Tržní podíl značky SEAT se tak zvýšil na 2,7 % a španělská automobilka se zařadila do nepočetné skupinky evropských automobilových producentů, kteří dokázali zvýšit svůj podíl na trhu.
Výborně SEAT v roce 2003 prosperoval především na dvou hlavních evropských trzích – v Německu se vloni prodalo téměř 59 000 automobilů, což je o 15 % více než v roce 2002, ve Velké Británii pak bezmála 35 000, tedy meziroční nárůst dokonce o 21 %.
V domovském Španělsku SEAT v roce 2003 prodal více než 148 100 automobilů, což představuje nárůst o 3,2 %. Ibiza se ve Španělsku opět stala nejprodávanějším modelem segmentu – na tuto pozici ji vyneslo téměř 66 300 prodaných vozů, tedy o 3,7 % více v porovnání s rokem 2002.
tisk info
|