Nové číslo RALLY: Květinová rally pro Krestu. CER - Středoevropská náplast 27.5.2008 13:30 - tisková zpráva
Rally Český Krumlov - Květinová rally pro Krestu
Potřetí v letošní sezoně se postavila na start soutěže mezinárodního mistrovství posádka Mogul teamu Roman Kresta - Petr Gross a potřetí odešla v pozici vítězů. Svůj hattrick prvenství v řadě završili v Českém Krumlově.
Jasným triumfem dali všem další odpověď na otázku, kdo je momentálně u nás v rally nejlepší.
Jan Šlehofer - Zrozen na Korábu
Mezi piloty, kteří bojují o titul ve skupině A mezinárodního šampionátu, se letos objevila nová jména. Vedle zkušených Josefa Sedláčka a Antonína Tlusťáka patří k nejrychlejším i Jan Šlehofer. A to jede s ryzím "áčkem" teprve první kompletní sezonu.
Pozvánka Rally Hustopeče - Vítejte v zeleném pekle
Nováček letošního kalendáře mistrovství republiky - 4. AGROTEC New Holland Rally Hustopeče - nabídne fanouškům očekávanou zábavu o posledním květnovém víkendu. Rally se pojede jako pátý díl českého šampionátu, současně je zařazena do Poháru zóny střední Evropa 2008 s koeficientem 2. Tratě jsou opět situovány v okolí jihomoravských Hustopečí, servisní zóna bude stejně jako v minulých ročnících v Zaječí.
Böttcher rally Vyškov - Historický triumf francouzského lva
Před letošní sezonou se spekulovalo, kolik vozů nejnovější kategorie S2000 se objeví na českých tratích. Nakonec jsme se dočkali tří, které čeří vodu v mezinárodním mistrovství. Tam si už malé úspěchy připsaly a zdatně bojují o pořadí mezi nejlepšími. Při úvodním závodě šampionátu ve sprintrally ovšem dosáhly na mety nejvyšší. Josef Peták a Roman Odložilík za volanty Peugeotu 207 S2000 se postarali o premiérové double těchto vozů s českými jezdci v republice.
Pozvánka rally Tišnov
Termín 6. - 7. června je motoristickém kalendáři rezervován pro třetí soutěž letošního Mio GPS Mistrovství ČR ve sprintrally, kterou bude čtvrtý ročník tišnovské Eurostroj rally.
Rally 1000 Miglia (ME) - Bitva o Itálii
Zkušený italský pilot Paolo Andreucci (Mitsubishi Evo IX) dominoval druhému závodu evropského šampionátu Rally 1000 Miglia. Jelikož však není registrován, maximum mistrovských bodů do evropské klasifikace bral druhý v pořadí Luca Rossetti s Peugeotem 207 Super 2000.
Vodafone Rally Portugal (IRC) – Kopeckého šotolinový úspěch
Druhý podnik šampionátu IRC přilákal na start hvězdnou plejádu jezdců.
Proton Satria Neo S2000 - Malajský Proton zpět na scéně
Speciálů kategorie Super 2000 postupně stále přibývá, ale podobně jako v produkčních vozech dominují pouze dvě značky. Dalším přírůstkem do rodiny je exotický Proton Satria Neo S2000, který se v mnohém podobá MG. Také pochází z Asie, ale vzniká ve Velké Británii.
Jordánská rally - Neskutečná záplatka
Premiérový ročník Jordánské rally v rámci světového seriálu přinesl mnohem více zajímavých událostí než se původně čekalo. O vítězství rozhodl až v poslední etapě Mikko Hirvonen, jenž udolal dvojku Citroënu Daniho Sorda, letošní sérii na stupních vítězů doplnil třetím místem Chris Atkinson.
Chris Atkinson – Australská naděje
Mezi současnými továrními jezdci je stále dost pilotů, kteří čekají na premiérové vítězství v seriálu mistrovství světa. Kromě dvojky Citroënu Daniho Sorda je jedním z dalších adeptů jezdec Subaru Chris Atkinson. Osmadvacetiletý Australan vstoupil do letošní sezony výtečně a jeho přáním je, aby se mu podařilo pokořit tuto metu co nejdříve.
Lancia Stratos HF - Zjevení ze STRATOSféry
Legendární italský soutěžní speciál změnil podobu rallysportu podobně jako o deset let později Audi Quattro. Byl to první účelově zkonstruovaný soutěžní vůz s neopakovatelnou klínovitou karoserií a ryzím výkonným šestiválcovým motorem Ferrari. Stejně jedinečné byly i jeho úspěchy.
Central Europe Rally - Středoevropská náplast
V lednu zažil motoristický svět šok. Dakarská rallye, klasika, jedna z nejtěžších a nejdelších rallye vůbec, musela být kvůli hrozbě teroristických útoků zrušena. Organizátoři začali okamžitě jednat, protože v ohrožení finančními problémy se ocitla celá řada malých i velkých týmů.
Někde se muselo závodit. Nemalé prostředky, které týmy do přípravy na Dakar investovaly, se nedaly jen tak sponzorům vrátit. Mnohdy by nebylo ani z čeho…
PR
|