Odlišnou, leč v obou případech vítěznou taktiku zvolili jezdci týmu Buggyra International Racing Systém David Vršecký a Markus Bosiger v italském Misanu. Vedoucí truckeři evropského šampionátu přitom vycházeli ze skutečnosti, že pole position je v Misanu spíše nevýhodou!
Okruh na pobřeží Jadranu je totiž přizpůsoben závodům MS silničních motocyklů. Zatímco na drtivé většině okruhů je totiž pole position postaveno tak, aby nabízelo výhodu nejrychlejšímu jezdci měřeného tréninku a vítězi kvalifikace, v Misanu je všechno jinak. "Na ostatních okruzích stačí držet si vnitřní dráhu, což je zárukou nejvýhodnější pozice při nájezdu do první zatáčky. V Misanu má tuto výhodu poněkud paradoxně druhý nejrychlejší jezdec," řekl Vršecký, který tomuto faktu podřídil sobotní taktiku. "Vyzkoušel jsem si to v kvalifikaci, do které jsem šel z prvního místa. Pokud bych se hnal razantně do úvodní zatáčky, musel bych křížit dráhu Antoniovi a v jeho případě člověk nikdy neví. A tak jsem se v průběhu kvalifikace zase až tak moc nesnažil."
Diametrálně odlišný přístup zvolil o den později Markus Bosiger. Přitom po startu kvalifikace se před něj dostal v měřeném tréninku druhý Albacete! A poté, co se v prvním kole nechal španělský jezdec bez většího náznaku boje předjet, panoval všeobecně názor, že před vítěznou kvalifikací zvolil nejlepší pozici na startu pohárového závodu. "Antoniovi do hlavy nevidím. Na startu kvalifikace jsem si potřeboval něco vyzkoušet, tomuto experimentu jsem obětoval start," prozradil Bosiger, který ovšem odmítl svůj experiment dále rozvést. Pravdou však zůstává, že jako vítěz kvalifikace nedal v pohárovém závodě na startu a poté i v celém závodě Albacetemu šanci. "Musím přiznat, že jsem si myslel, že to Markus v kvalifikaci prokaučoval. V poháru jsem statoval za ním a viděl start z kategorie snů. Je ovšem otázkou, jestli Antonio situaci tak trochu nepodcenil. Markus byl najednou v zatáčce o půl auta dříve…."