MICHL MOTORSPORT úspěšně na Ecce Homo. Dan s novým rekordem trati !! 5.6.2008 12:46 - tisková zpráva
Na Den dětí, 1.června 2008 se v moravském Šternberku konal tradiční závod do vrchu nazvaný Ecce Homo, který je součástí evropského seriálu Mistrovství Evropy v závodech automobilů do vrchu, a to jak moderních, tak historických. Body zde jezdci získávali také do Mezinárodního mistrovství České republiky.
MICHL MOTORSPORT měl zastoupení jak v ME – s historickou Škodou 130 RS zde startoval Josef Michl, tak v MČR – s vozem Michl 0803 na start najížděl Dan Michl. Oba jezdci nastupovali do závodu jako papíroví favorité, byli totiž v čele průběžného žebříčku hodnocení jednotlivých seriálů.
V sobotních trénincích na 7800m dlouhé trati jezdci zkoušeli techniku a nastavení, aby se mohli v neděli ráno postavit na start s připravenými vozy. Do závodních jízd startovaly vždy nejprve historické vozy, ještě před dlouhou přestávkou způsobenou čistěním trati jsme tedy věděli, že Josef Michl zajel čas 4:03.500 a je průběžně na prvním místě ve své skupině.
Po mnoha dalších zdrženích odjely i vozy skupiny E1, Dan Michl přijel do cíle s časem 3:24.420, což znamenalo druhé místo ve skupině E1 za Davidem Komárkem na Mitsubishi Eclipse EVO 600. Současně Dan držel první místo ve třídě do 2000ccm.
Druhá závodní jízda, opět plná přerušení, pro Josefa Michla znamenala čas 4:03.460 – tedy prakticky stejný jako v první jízdě, a potvrdil tak své vedoucí postavení ve skupině.
Dan Michl ve druhé jízdě ještě zrychlil, nakonec proťal cílovou čáru v čase 3:21.590 – což je čas desetinu sekundy za rekordem trati skupiny E1 z roku 2007, který drží Felix Pailer (Lancia Delta Integrale) a má hodnotu 3:21.440.
Nicméně Dan se svým časem stanovil nový traťový rekord pro vozy skupiny E1 ve třídě do 2000ccm. V druhé jízdě se pořadí poněkud promíchalo, druhý čas zajel Milan Kašpárek s Audi TT DTM a třetí David Komárek. V celkovém součtu tedy Dan Michl s dvoulitrovým vozem nechal za sebou své největší soupeře z objemnější třídy.
Pořadí prvních tří v ME historických vozů, sk. C2B3:
1. Josef Michl (Škoda 130 RS) 8:06.960
2. Milan Stejskal (Fiat 128SC) 8:38.340
3. Jindřich Indra (Škoda 120S) 8:42.670
Aktuální průběžné pořadí MČR historických vozů, skupina 1:
1. Josef Michl 30b
2. Radovan Táborský 29b
3. Miroslav Adámek 26b
4. Pavel Kolář 23b
5. Milan Galáš, Stanislav Raška 20b
7. Petr Dlouhý 19b
8. Vladimír Konicar 15b
9. Milan Stejskal 15b
10. Oskar Král 14b
11. Jinřich Indra 14b
12. Ivo Pavličík 12b
13. Petr Kolář 11b
14. Josef Štěrba10b
15. Michaela Indrová 10b
16. Lubomír Vacek 9b
17. Václav Štěrba, Libor Jelínek 5b
dále bez bodů: Radim Zátopek
Pořadí prvních tří ve skupině E1, bez rozdílu tříd:
1.Michl Dan (MICHL 0803) 6:46,01
2. Komárek David (Mitsubishi Eclipse EVO 600) 6:50,05
3. Kašpárek Milan (Audi TT-R DTM) 6:50,35
Aktuální průběžné pořadí MČR ve skupině E1:
1. Michl Dan 60b
2. Rybníček Marek 49b
3. Urban Bohuslav 41b
4. Štilec Roman 40b
5. Líbal Petr 28b
6. Janík Václav 37b
7. Komárek David 34b
8. Boháč Milan 23b
9. Doležal Viktor 20b
10. Vodička Richard 20b
11. Kašpárek Milan 16b
12. Rybníček Martin15b
13. Los Jiří 13b
14. Chlum Pavel 12b
15. Šípek Martin 11b
16. Vitver Vladimír 10b
17. Patočka Karel 6b
18. Krampota Ivo 4b
19. Kašpárek Tomáš 3b
20. Sedláček Jiří 2b
dále bez bodů: Meixner Richard, Ježek Radim, Kašpárek Jan, Jančík Jaroslav, Trnka Jan, Jančík Milan, Čermák Jan, Tomášek Petr, Hubáček Karel, Popov Georgi, Udržal Ladislav, Hrubý Oldřich
PR
JanaM
|