Audi sází na dokonalou prezentaci tisková zpráva
· Audi magazín zvítězil v prestižní soutěži „Firemní médium roku“
· Skvěle zabodovaly i internetové stránky www.audi.cz a marketingový portál Audi
Dokonalost je jedním ze synonym značky Audi – a nejde jen o dokonalý produkt/automobil či dokonalé služby, ale také o perfektní prezentaci firmy. O tom svědčí ocenění, která automobilka Audi, resp. její tuzemský importér obdržel v posledním období.
Luxusní časopis Audi magazín, přinášející nejenom novinky automobilky Audi, ale také exkluzivní reportáže ze světa hi-tech technologií, kultury, cestování a moderního životního stylu, byl odbornou porotou soutěže „Firemní médium roku 2003/2004“ vyhodnocen jako nejlepší firemní magazín. Audi magazín tak navázal na nedávný úspěch, kdy vyhrál druhou cenu v soutěži „Zlatý středník 2003“ pořádané PR Klubem, prestižním sdružením PR agentur.
Audi, značka bytostně spojená s moderními technologiemi, považuje komunikaci po datových sítích za mimořádně důležitý a účinný nástroj řízení firmy. Není proto velkým překvapením, že v letošní soutěži „Firemní médium roku“ vyhrál v kategorii intranetu specializovaný marketingový portál Audi. A veřejně přístupné internetové stránky www.audi.cz získaly ve své kategorii druhé místo.
Do pátého ročníku soutěže „Firemní médium roku“ přihlásilo celkem 47 firem a 15 organizací veřejné správy dohromady 89 médií.
O dlouhodobě špičkové pozici značky Audi ve světě internetu a datových komunikací vypovídají i dříve udělené tituly „e-firma roku 2003“, který importérovi vozů Audi do ČR udělilo vydavatelství Computer Press nebo vítězství limuzíny Audi A8 v anketě „Auto Internetu“.
tisk info
|