www.car.cz
 

Zítra odjezd českého týmu směr Petrohrad! Posádka kompletní i s uzdraveným Janáčkem.
     6.6.2008 11:46 - tisková zpráva


Praha, 06. červen 2008, 10:30 AM
                                      Zítra odjíždíme směr Petrohrad!

Je to tady, poslední věci se nakládají na korbu stále novotou vonícího M.A.N.u! Ten pojede tento nejnáročnější závod svého druhu se startovním číslem #419. Auto bylo možno zahlédnout na stánku značky M.A.N na Brněnském Výstavišti tento týden při příležitosti Autotecu 2008, ale nyní je již zpět v Dřevohosticích a připravuje se na odjezd.

Posádka nakonec pojede v kompletním složení Zapletal – Janáček – Mikulenčák, neboť poslední zdravotní prohlídka dopadla dobře a tak Míla Janáček, i když s orthézou na noze, bude navigovat.

Ke svému zdravotnímu stavu dodává: „Samozřejmě z toho nejsem nadšený, neboť se mi nepodařilo dát nohu do stoprocentního stavu a vlastně ještě v úterý nebylo jasné jestli pojedu. Vše jsem tedy nechal na rozhodnutí doktorů, kteří naštěstí dali mému startu zelenou a tak – i když lehce hendikepován – budu v posádce.“ V sobotu po obědě se tak vydají společně se závodním vozem Hummer H2 (startovní číslo #809) na dvoudenní přejezd do Ruska. Mirek Zapletal před odjezdem upřesňuje: „Vyrážíme z Dřevohostic raději s časovým předstihem, neboť nevíme kolik času strávíme na Estonsko – Ruské čáře. Její přechod je časově nevyzpytatelný a tak si dáváme rezervu, tak abychom, když vše dobře půjde byli v místě startu – tedy v Petrohradu – někdy v pondělí v podvečer.

V úterý dopoledne máme termín našich přejímek, takže se nechceme nervovat a raději tam být o půl dne dříve než o pět minut později. MAN byl ještě včera na úpravě software kvůli účinnosti motorové brzdy v servisu, nyní nakládáme poslední věci a tak myslím budeme jen čekat na kluky až dorazí z Prahy a vyrazíme!“.

Za volantem vozu Hummer H2 bude sedět Jiří Jestřáb. „Pro nás je to spíše takový dobrodružný výlet, ale určitě se nikde nemůžeme zdržovat. I pro nás je to závod a také na nás budou denně čekat stovky kilometrů. Důležité bude jet hlavou a šetřit techniku. Některé denní etapy v naší kategorii budou mít téměř tisíc kilometrů a s tím je třeba počítat. Zkušenosti jsem sbíral poslední roky na náročných expedicích na Islandu, v Maroku či Tunisu, kde se naučíte překonávat velké denní vzdálenosti v terénu. Zde to samozřejmě bude ještě v závodním tempu.

Těším se a plním si jeden ze svých snů!“ dodává brněnský právník Jiří Jestřáb, kterému bude dělat navigátora a zároveň mechanika Petr Háša z Hummer Centra. Právě šéf Hummer Centra Martin Mikulenčák je třetím do party v závodním kamiónu M.A.N TGA 18.480. Poslední dobou měl náročný pracovní program a tak on bere odjezd na závod jako určité vysvobození: „Už se těším až odstartujeme. Pak už člověk myslí jen na závod a vše ostatní jde stranou.

Poté co nám zrušili Dakar, bude vlastně toto moje závodní premiéra a tak je jasné, že se těším. Závod bude asi hodně náročný a přestože mám za sebou pár účastí na Dakaru v novinářském voze, budí ve mně myslím oprávněný respekt. Budu se snažit být v týmu užitečný a věřím, že to dotáhneme až do cíle a přivezeme fotky od Velké čínské zdi!“


Sledujte i nadále web www.offroadsport.cz nebo www.hummer.cz.


S pozdravem www.offroadsport.cz


 


 
 
Fotogalerie:   Šéf MotorTipu atd Pavel Jelínek osobně na Dakaru 08, foto Pavel Douša

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose