Hokejista Vladimír Růžička si vybral Audi A6 Avant 10.6.2008 10:56 - tisková zpráva
Vladimír Růžička, generální manažer a hlavní trenér hokejového klubu HC Slavia Praha, bývalý hokejový reprezentant a kapitán českého týmu v době legendárního vítězství na olympiádě v Naganu, rozšířil řady majitelů vozů značky Audi. Z rukou vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzal klíče od Audi A6 Avant 3.0 TDI v blankytně modré barvě.
Vozy se čtyřmi kruhy na kapotě nejsou pro Vladimíra Růžičku žádnou novinkou, jeho posledním vozem bylo Audi A6 v provedení limuzína.
„S mojí poslední A-šestkou jsem byl maximálně spokojený a jsem nyní rád, že mohu pořádně vyzkoušet i provedení Avant. Tak jako u minulého vozu jsem zvolil stálý pohon všech kol quattro, který vozu poskytuje skvělé jízdní vlastnosti. Stejně tak jsem velkým zastáncem motorů TDI, které jsou velice živé a přesto hospodárné,“ prozrazuje Vladimír Růžička.
Audi A6 Avant představuje dokonale namíchanou směs atraktivního designu, dynamiky, funkčnosti a potěšení z řízení.
V současné době se vozy Audi nabízí s mimořádně výhodným akčním paketem Style Sport. Akční paket se vztahuje na šestiválcové motorizace modelů Audi A6 Limuzína nebo Audi A6 Avant. Výbava nabízená v rámci akčního paketu zahrnuje exteriérový paket S line a sportovní paket S line, 19" hliníková kola se sedmi dvojitými paprsky, sportovní kožená vyhřívaná sedadla a rohožky s koženými kédry. Velice oblíbené manažerské vozy lze nyní pořídit i s výhodnou nabídkou leasingu a úvěru s RPSN (roční procentní sazbou nákladů) ve výši maximálně 4 %.
Vůz Audi A6 Avant 3.0 TDI převzal Vladimír Růžička u autorizovaného prodejce Audi, firmy Auto Jarov.
Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz
Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už dvanáct let nepřetržitě rostou, v roce 2007 automobilka Audi prodala 964 151 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6,5 % oproti předcházejícímu roku.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 13 let po sobě – vloni se pro vozy Audi v ČR rozhodlo 3340 zákazníků, což oproti 2804 vozům prodaným v roce 2006 představuje nárůst 19,1%. Audi je tak opět nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.
PR
|