Panasonic oficiálním partnerem kanálu Eurosport pro přenosy v HD 26.6.2008 07:23 - Pavel Jelínek
Společnost Panasonic se stala oficiálním partnerem kanálu Eurosport pro přenosy v HD
propojení špičkových technologií Panasonic s největšími sportovními událostmi pomůže rozvoji HD vysílání
Praha, 25. června 2008 – Společnosti Panasonic Electronics a Eurosport Group oznámily nové celoevropské partnerství. Panasonic se stane oficiálním partnerem HD vysílání kanálu Eurosport. Uzavření kontraktu mezi největším výrobcem spotřební elektroniky a nejvýznamnějším evropským sportovním kanálem bylo načasováno tak, aby proběhlo současně se spuštěním kanálu Eurosport HD.
Hlavním cílem společnosti Panasonic je navázat spojení se spotřebiteli a podporovat rozšiřování standardu HD v domácnostech po celé Evropě. „Jsme hrdí, že jsme se mohli stát oficiálním partnerem Eurosportu. Tento sportovní kanál totiž udává trend v oblasti televizního vysílání, stejně jako ploché televizory Panasonic Viera udávají trend ve spotřební elektronice,“ říká generální manažer divize TV Group Panasonic Marketing Europe David Nicholls.
Cílem kanálu Eurosport je plně integrovat značku Panasonic do své multimediální platformy a spojit ji s HD přenosy nejvýznamnějších sportovních událostí. Letos se v kvalitě HD vysílalo např. French Open. V současné době Eurosport nabízí HD přenosy z fotbalového Eura a v příštích měsících ještě přibudou Tour de France nebo Olympijské hry v Pekingu. Vysílací aktivity jsou ještě podpořeny ústředním i lokálním marketingem, společnými prodejními akcemi, organizací různých soutěží a specializovanými aktivitami na poli B2B i B2C.
Společným cílem je dosáhnout spojení mezi nejvyšší kvalitou televizního vysílání, kterou nabízejí HD televizory vyvíjené společností Panasonic, a jedinečnou nabídkou sportovních pořadů od Eurosportu. Viceprezident společnosti Eurosport Group Jacques Raynaud k uzavřenému kontraktu prohlásil: „Máme společnou vizi. Ve všech vysílaných pořadech chceme nabídnout divákům novou dimenzi a oslovit co nejširší okruh těch, kteří v současné době vlastní televizory podporující formát HD. Aktuálně je to 112 milionů domácností a 59 oblastí v celé Evropě.“
Eurosport bude například vysílat non-stop přenosy a reportáže z letních Olympijských her v Pekingu. Standardu HD umožní divákům vychutnat sportovní přenosy v kvalitě, o které se jim v minulosti ani nezdálo. K olympijskému rekordu míří i sama společnost Panasonic.
Ta je oficiálním dodavatelem televizní technologie na všech sportovištích i v televizním centru již od roku 1988 a od té doby zajišťuje distribuci kvalitního obrazu do domácností po celém světě. Olympijské hry 2008 v Pekingu budou vůbec první v historii, které budou vysílány kompletně v HD.
Společnost Panasonic podporuje Olympijské hry od zimní olympiády v Calgary, kdy se stala členem programu Olympijští partneři (TOP). Jakožto člen programu TOP společnost Panasonic plně podporuje ideály olympijského hnutí, které se prostřednictvím svých různých aktivit snaží prosazovat.
O společnosti Panasonic
Panasonic je celosvětově nejznámější značkou koncernu Matsushita Electric Industrial, jež je světovým leaderem ve vývoji a výrobě elektronických produktů pro širokou škálu spotřebitelských, obchodních a průmyslových aplikací. Společnost sídlící v japonské Ósace vykázala za finanční rok končící 31. březnem 2008 čisté konsolidované tržby ve výši 9 068,9 miliard japonských jenů (zhruba 90,52 miliardy amerických dolarů). Akcie společnosti jsou obchodovány na burzách v Ósace, Nagoji a New Yorku (NYSE: MC). Více informací o společnosti a značce Panasonic najdete na internetových stránkách http://panasonic.net
V případě zájmu o bližší informace prosím kontaktujte:
Mmd Public Relations
|