Z festivalových limuzín vyskákaly děti z dětských domovů 3.7.2008 18:21 - tisková zpráva
Více než 30 dětí z Dětského domova Karlovy Vary se proletělo v letadlech nad Karlovými Vary a svezlo luxusními limuzínami Audi.
Na karlovarský festival se každoročně sjíždějí nejrůznější filmové hvězdy či slavní režiséři, kteří jsou středem festivalového dění. Již tradičně je pro ně připravena flotila luxusních vozů Audi. Ovšem prvními celebritami, které si vychutnaly jízdu v limuzínách i následnou zář reflektorů, se stejně jako v minulém roce staly děti z Dětského domova Karlovy Vary.
Oficiální partner festivalu společnost Audi uspořádala ve čtvrtek 3. července, tedy den před oficiálním zahájením, pro opuštěné děti vyhlídkové lety nad Karlovými Vary.
Poté, co si děti prohlédly lázeňské městečko z výšky, byly převezeny luxusními pětimetrovými limuzínami před Grandhotel Pupp, kde si po výstupu na červený koberec prožily svých pět minut slávy. Před hotelem je slavnostně přivítal prezident festivalu Jiří Bartoška a bouchaly Rychlé špunty. Děti zde strávily odpoledne plné her a přišel je pozdravit kouzelník.
„Jsme potěšeni, že jsme mohli opuštěným dětem již potřetí zpříjemnit začátek prázdnin a doufáme, že si jízdu v našich limuzínách opravdu užily“, prohlásil Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group, která celou akci připravila. „Naše vozy teď po krátkém rozehřátí čeká velmi náročný týden. Tentokrát jsme pro festivalové hosty připravili 58 vozů - limuzíny, kabriolety i čerstvou novinku Audi A4 Avant, která již několik týdnů brázdí českými silnicemi“, dodal.
Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz, fotografie na www.audi-mediaservices.com.
Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už dvanáct let nepřetržitě rostou, v roce 2007 automobilka Audi prodala 964 151 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6,5 % oproti předcházejícímu roku.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 13 let po sobě – vloni se pro vozy Audi v ČR rozhodlo 3340 zákazníků, což oproti 2804 vozům prodaným v roce 2006 představuje nárůst 19,1 %. Audi je tak opět nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.
PR
|