Vývojáři a designéři přinášejí pohled na automobily zítřka 14.7.2008 10:22 - tisková zpráva
Fascinující pohled na budoucnost automobilů
• Volkswagen spouští průkopnický web www.volkswagen2028.com • Vývojáři a designéři přinášejí pohled na automobily zítřka • Vize budoucnosti zhmotňují koncepty „one“, „ego“ a „room“ Praha, 14. července 2008 – Kdy budou auta schopná komunikovat se semafory? Budou v budoucnosti stále dopravní zácpy? Může být řízení aut, které neprodukují žádné emise, zábavné? Automobiloví fanoušci všech věkových kategorií najdou informativní i zábavné odpovědi na tyto a další otázky na www.volkswagen2028.com Wolfsburgská automobilka na svém průkopnickém webu ukazuje pohled na automobilový svět za dvacet let. Jednoduše navržená stránka se točí okolo krátkého interaktivního filmu, který divákovi zprostředkovává informativní a zábavný úvod. Děj se odehrává v roce 2028, kdy otec vypráví svému synovi o světě před dvaceti lety. Během tohoto vyprávění si může uživatel vybrat jakýkoli z mnoha odkazů, aby se podíval na automobilovou budoucnost.
Vývojáři a designéři z výzkumných oddělení automobilky doprovázejí uživatele při jejich „cestě“ a jednoduchým jazykem vysvětlují vize zítřka. Poskytují tak fascinující náhled do dnešních technologických přístupů, které připravují cestu pro trvale udržitelnou inovativní budoucnost. Tento náhled zároveň podtrhuje motto značky Volkswagen „Das Auto.“ a vizi značky o budoucím nejinovativnějším výrobci automobilů na světě.
„Naši designéři a vývojáři vytvořili exkluzivně pro tento webový speciál tři nové koncepty, které mají ilustrovat automobilový svět zítřka. Pojmenovali jsme je ‚one‘, ‚ego‘ a ‚room‘ a ukazují náhled tvarů, které naše studie mohou v budoucnosti mít. Studie demonstrují jak mohou vozy budoucnosti komunikovat se semafory, jak mohou holografické displeje pomáhat řidičům a jak si řidiči mohou ještě lépe užít řízení, přestože vozy neprodukují žádné emise,“ vysvětluje Jochen Sengpiehl, šéf marketingu značky Volkswagen.
Webovými stránkami provází uživatele intuitivní navigace, která kombinuje klasické filmové sekvence s 3D efekty. Uživatelé mají také možnost se podělit o své komentáře s ostatními a vytvořit si vlastní informační brožuru pouze s těmi informacemi, které je zajímají.
Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o. AC&C Public Relations Jan Klíma
PR
|