Truckera Davida Vršeckého lákají superbiky! Ale nesmí..... 22.7.2008 11:04 - tisková zpráva
Vzhledem k tomu, že lídr týmu Australan Troy Bayliss ovládl brněnské dění, panovala v depu velmi uvolněná nálada. "Naše depo s tím superbikovým nelze rozměrově dost dobře srovnávat. Hlavně proto, že na místo, které zabere jediný truck se vejdou čtyři motorky," prohlásil David, kterému odbornou prohlídku spojenou s výkladem zajistil Michal Burza známý z vytrvalostních závodů motorek.
"Jinak depa obou týmů fungují prakticky na stejném principu. Vládne v nich absolutní profesionalita, každý z mechaniků funguje strojově, ví přesně, kam a pro co má šáhnout. Co se práce závodních inženýrů týče, řekl bych, že to mají o trochu těžší. Z mého pohledu totiž nenadělá chybička při nastavení auta takovou paseku, motorka chyby neodpouští."
Honza Kalivoda zaměřil svou pozornost spíše k hospitality. Přestože zázemí Buggyry lze označit bez přehánění jako špičkové, je se vždy čemu přiučit. "Ducati se představilo ve velkém stylu, je vidět o jak silný tým se jedná. Na rozdíl od trucků je ale hospitality umístěno mimo depo. Zatímco naši partneři a všichni návštěvníci vidí mechaniky a inženýry v akci, je superbikové depo izolováno.
Z marketingového hlediska bych to viděl jako drobný nedostatek. Na straně druhé mají jezdci díky tomu lepší podmínky k soustředění se na vlastní výkon."
Přestože má David Vršecký jízdu na motorce smluvně zakázanou, na superbike by si to někdy rád zkusil. "Snad se domluvíme s Jakubem Smržem. Svézt se na takovém stroji musí být nádhera. I když mě při řečech v tom smyslu, že někdo jede s několika zlomeninami a amputovanou polovinou prstu, ale to vůbec nevadí, vždycky zamrazí v zádech."
Buggyra
|