Mio Call Centrum zjednoduší zákazníkům přístup k informacím 23.9.2008 19:00 - tisková zpráva
Praha, 19. září 2008 - Pro zjednodušení přístupu k informacím a službám zřídilo Mio speciální call centrum, kde mohou zákazníci získat všechny potřebné informace týkající se značky Mio, stejně jako technickou podporu.
Po vytočení čísla +420 246 080 707 * budou zákazníci spojeni s vyškoleným poradcem, který zodpoví všechny otázky týkající se zařízení Mio, poradí jak stáhnout a nainstalovat poslední aktualizace, může informovat o aktuálních promo akcích, a nebo o prodejnách, ve kterých je možné navigace Mio koupit.
Mio call centrum zákazníkům navíc přinese potřebnou technickou podporu, a mohou zde také reklamovat své zařízení. Call centrum je připraveno odpovídat na dotazy zákazníků v pracovní dny vždy od 9 do 17 hodin.
Díky call centru mohou nyní všichni zákazníci plně využít všech služeb poskytovaných společností Mio Technology a mít přehled o aktualitách o produktech Mio.
Více informací o call centru je k dispozici na internetové adrese: http://www.mio.com/cz/kontaktujte-technologiich-mio.htm
O společnosti Mio Technology Limited Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které své svým uživatelům dávají volnost a umožňují jim využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji.
Společnost Mio Technology nabízí širokou paletu mobilních navigačních výrobků, které dnes zahrnují navigační systémy do auta, navigační systémy do komunikátorů, PDA a mobilních telefonů.
Podle výsledků analytické společnosti Canalys (Q2 2008) je firma Mio Technology největším prodejcem mobilních satelitních GPS zařízení ve střední a východní Evropě, a zároveň třetím největším celosvětově. Společnost Mio Technology v současné době zaměstnává 1500 zaměstnanců po celém světě, z čehož 700 pracuje ve výzkumu a vývoji. Ústředí této společnosti pro Střední a Východní Evropu je v Polsku.
PR
|