Vrchařské Mistrovství ČR ÚAMK 2008 s novinkami 5.1.2009 23:31 - tisková zpráva
Novinky - Mistrovství ČR ÚAMK
Přípravy na novou sezónu jsou v plném proudu. Chystáme pro jezdce i fanoušky několik zajímavých novinek.
1. K seriálu vyjde časopis na kvalitním papíru, který bude na všech podnicích po vložení startovky prodáván jako program. Vyjde v nákladu 50 000ks. V časopise bude prezentace jezdců, něco o seriálu, mapky tratí včetně loňských rekordů. Představíme největší legendy, které se účastní našeho seriálu.
2. Již se nebude počítat absolutní pořadí, pouze ve třídách. Místo hlavní ceny / vůz Citroen C1/ budou hodnotněji oceněni vítězové každé kategorie. Jednání s partnery stále probíhají, ale bude naší snahou aby cena za první místo byla od partnera cca ve výši 50 oooKč v materiálu, či 30 ooo,- prémie. Každá třída bude mít svého partnera.
3. Na vysoké úrovni bude startovní prostor. Jezdci budou startovat z nafukovacího stanu, a první desítky metrů budou lemovány zábradlím s logy partnerů. Taktéž i vyhlášení bude před plachtou s logy partnerů.
4. Je několik nových tratí. Začínáme 4.4. 2009 na Autodromu Most, kdy se pojede jedno celé měřené kolo se startem i cílem v boxové uličce. Poprvé také pojedeme v Prachaticích, kde se kdysi jezdilo M ČSR. V jednání je závereční podnik na Živohošti s vyhlášením na parníku Pavla Šofra...../ nikdo nám neutečete!/. Také na závěr sezóny uspořádáme ve spolupráci s Pavlem Šofrem Rallysprint na Orlíku.
5. Naprosto přehledně pro diváky i pořadatele na startu bude vytvořen systém startovních čísel. Každá třída má vlastní stovku / např. SE2000 600-699/, čísla budou typu WRC na zadních sklech, a to E1 -oranžové, SE -světle zelené a historici -žluté.
6. Nově bude vyhlášen a i oceněn nejlepší junior / do 18 let/.
7. V jednání je první start mimo území ČR, a to na trati Mistrovství Evropy, na pezinské Babě, společně se seriálem p. Studeniče TDC.
Popularitu tohoto nového seriálu potvrzuje, že dnes, 4 měsíce před prvním závodem, je již první závod na Autodromu " vyprodán" a je přihlášeno 120 jezdců. Také budeme klást důraz na bezpečnost jezdců, nově povinné 4bodové pasy a jezdci sk. SE budou mít na trati více retarderů.
|