www.car.cz
 

Shell Czech opět startuje oblíbenou kampaň pro své zákazníky
     18.1.2009 12:12 - tisková zpráva


Shell Czech opět startuje oblíbenou kampaň

SHELL VĚRNÝM ZÁKAZNÍKŮM
V Praze 16. ledna 2009 – Společnost Shell Czech Republic a.s. opět startuje oblíbenou kampaň, v průběhu níž nabízí zákazníkům zapojeným do věrnostního programu SMART přímou slevu na ceně paliva. V období od 19. ledna do 29. března 2009 mohou členové věrnostního programu znovu měnit nasbírané SMART body za slevu 2 korun na každý litr natankovaných paliv Shell.

Od 19. ledna do 29. března 2009 mohou loajální řidiči získat slevu 2 Kč z ceny každého natankovaného litru jakéhokoli paliva Shell výměnou za 8 SMART bodů. Slevu je možné uplatnit pouze na celý objem natankovaných litrů, přičemž zákazníci stále sbírají SMART body za právě natankované litry.
„Naši zákazníci tento bonus, který jim v rámci věrnostního programu opět nabízíme, velmi oceňují,“ řekl Dušan Nedorost, ředitel čerpacích stanic Shell v České republice. „Protože byl zájem zákazníků o slevu na paliva Shell výměnou za SMART body v předchozích letech velký, rozhodli jsme tuto akci řidičům nabídnout znovu
a za stejných podmínek jako vloni.

Při uplatnění slevy mohou zákazníci tankující u Shellu výrazně ušetřit nebo se přesvědčit o kvalitách našich prémiových paliv za cenu srovnatelnou s běžnými palivy,“ dodal.
Vedle úspory na kvalitním palivu nabízí Shell svým věrným zákazníkům možnosti, jak sbírat SMART body rychleji. Extra SMART body motoristé získají, pokud přijedou natankovat na čerpací stanici Shell v neděli.

Při nákupu diferencovaných paliv jim na SMART účtu přibude dvojnásobný počet bodů (4 body za každý litr paliva Shell V-Power a Shell V-Power Diesel a 6 bodů za každý litr Shell V-Power Racing). Bonusové SMART body rozdává Shell také za nákup vybraných produktů v prodejnách Select na svých čerpacích stanicích.
# # #


O programu SMART:
SMART je věrnostním programem s nejdelší tradicí pro zákazníky čerpacích stanic na českém trhu. V České republice působí už od roku 1998 a počet zákazníků společnosti Shell, kteří se do něj zapojují, každým rokem stoupá. Řidič, který se stane členem tohoto programu, sbírá prostřednictvím SMART karty body za každé natankování u většiny čerpacích stanic Shell v České republice. Ty pak může vyměnit za produkty ze SMART katalogu. V současné nabídce je více než 150 různorodých produktů – od potravin a nápojů, přes služby mycích linek na čerpacích stanicích až po příslušenství k automobilům, hračky a hry, potřeby pro domácnost a zahradu, praktické věci pro sport a volný čas či sběratelské kousky pro fanoušky Ferrari. Řidiči mohou také využít možnosti darovat SMART body nadaci Kapka naděje.

Více informací o akci naleznete na: www.shellsmart.com nebo na čerpacích stanicích Shell v ČR.
Royal Dutch Shell plc
Společnost Royal Dutch Shell plc je registrovaná v Anglii a Walesu, má centrálu v Haagu a její akcie jsou kótovány na burzách v Londýně, Amsterodamu a New Yorku. Společnost Shell působí ve více než 110 zemích světa v oblastech průzkumu a těžby ropy a zemního plynu, výroby a marketingu kapalného zemního plynu
a zkapalňování zemního plynu, dále výroby, marketingu a přepravy ropných produktů a chemikálií a projektů zabývajících se obnovitelnými zdroji energie zahrnující větrnou a solární energii.


AMI Communications                                                                         Shell Czech Republic
Dana Frumarová                                                                                 Petr Šindler
Account Manager                                                                                Manažer komunikace


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose