Mio Moov nyní pojištěny proti krádeži a taky zničení na rok zcela zdarma 22.1.2009 13:21 - tisková zpráva
Ke všem navigacím Mio Moov* zakoupeným od 1. února 2009 pojištění proti krádeži nebo zničení na jeden rok zdarma
22. ledna 2009 – Mio Technology, přední výrobce GPS zařízení, nabízí svým zákazníkům další přidanou hodnotu, tentokrát v podobě pojištění navigací série Mio Moov* proti krádeži nebo zničení. Každý, kdo si od 1. února 2009 zakoupí jeden z modelů této série od oficiálních prodejců Mio, získá zdarma pojištění od Generali Pojišťovna a.s., které v případě pojistné události zajistí náhradu odcizené či zničené navigace. Pojištěné zařízení zákazník rozpozná díky samolepce na krabici a certifikátu s pojistnými podmínkami uvnitř balení.
Dle policejních statistik stále přibývá případů vloupání do zaparkovaných aut. Policisté přitom objasní jen každé páté vloupání. Zloděje v poslední době čím dál častěji lákají přenosné navigační přístroje, které jejich majitelé zapomenou před odchodem vyndat z auta, případně je záměrně v autě nechají a spoléhají na nedotknutelnost svého majetku. Jen za období leden-listopad 2008 proběhlo v České republice na 45 444 krádeží věcí z automobilů. To je jedna krádež každých 11 minut. Věci ponechané v automobilu tedy rozhodně nejsou v bezpečí a pojištění od Mia zajistí okradenému majiteli alespoň plnou kompenzaci za jeho navigaci.
Pojištění Generali, které od 1. února Mio ke svým navigacím nabízí se ale nevztahuje pouze na odcizení z vozidla, zahrnuta je i krádež z domova či odcizení navigace při loupeži. Zároveň zaručuje nový přístroj při jeho odcizení či zničení v souvislosti s dopravní nehodou. Pojištění se vztahuje na škodní události po celé Evropě.
* Pojištění se nevztahuje na model Mio Moov 200 CEU
Pro bližší informace týkající se pojistných podmínek navštivte: http://www.mio.com/cz/pojistit-svvj-produktu.htm
Mio Technology Corporation — informace Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1200 lidí a své produkty prodává ve více jak 47 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*.
Celosvětově obsazuje třetí příčku. Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.
* Podle odhadů společnosti Canalys pro Q3 2008
Tomáš Kudweis Mio Technology Ltd. Web: www.mio.com/cz
Martin Stehlík Weber Shandwick Web: www.webershandwick.cz
|