Buggyra pracuje i na novém designu svých modrých závodních speciálů 10.2.2009 11:01 - tisková zpráva
Rychlost a design!
Přestože do začátku letošního šampionátu tahačů, který má být po letech opět zahájen v nizozemském Assenu chybí takřka tři měsíce, v roudnickém Buggyra Technology Centru se usilovně pracuje na vývoji nového závodního speciálu pro sezónu 2009! I v závodech nejrychlejších tahačů starého kontinentu totiž platí pravidlo o tom, že spát na vavřínech se rozhodně nevyplácí!
Stejně jako v předchozích sezónách zvolili závodní inženýři osvědčenou strategii – výsledky nového vozu jsou konfrontovány s daty loňského speciálu. "Na konci každé sezóny si říkáme, že jsme na konci cesty. Někdy na začátku února pak shodně konstatujeme, že jsme se mýlili a při troše snahy lze vždy narazit na nějakou rezervu," informuje o aktuálním stavu dění inženýr Robin Dolejš. "Troufám si tvrdit, že velká výhoda našeho týmu spočívá ve schopnostech jezdců spolupracovat na vývoji. A je velmi důležité, že se názory Davida, Gerda a Markuse v nejpodstatnějších věcech shodují. Není to ode zdi ke zdi."
Vzhledem k tomu, že v průběhu celé loňské sezóny byly technické obtíže příčinou pouze jednoho odstoupení ze závodu (Markus v Nogaru), je úsilí inženýrů a jezdců zaměřeno především na zrychlení. "Vzhledem k maximální možné povolené rychlosti 160 km/h se pohybujeme v určených, přesto si myslíme, že jsme opět dosáhli jistého pokroku. Modřejší budeme po testování," doplnil Dolejš.
Tým pod vedením manažera Jana Kalivody pracuje na změnách designu závodních speciálů. "Prohlížíme si záznamy z Brazílie a konfrontujeme je s našimi pořady. Jejich tahače vypadají agresivně, dravě, přitom každá reklama je viditelná a dobře čitelná. Řekl bych, že jsme i přes veškeré pokroky v oblasti designu v tomto směru ještě stále hodně konzervativní. Do poloviny března budou zpracovány návrhy, pak se bude rozhodovat o finální verzi."
Buggyra
|