www.car.cz
 

Junior z České republiky Martin Semerád absolvoval první etapu Norské Rallye
     14.2.2009 16:04 - tisková zpráva


Martin Semerád se proklouzal do druhé etapy

Junior z České republiky absolvoval první etapu Norské Rally.

Velmi rychlé časy v kontaktu se světovou špičkou kategorie produkčních vozů i zklamání z chyb prožil v průběhu první etapy mladý soutěžní jezdec Martin Semerád. Společně s Bohuslavem Ceplechou dorazili do cíle první etapy Norské Rally na jedenáctém místě v kategorii produkčních vozů. Etapa se pro posádku Sherlog Racing Teamu vyvíjela nad očekávání dobře, a ještě v její polovině po první servisní zastávce, byl Martin Bohoušem na sedmém místě v kategorii PWRC, a tedy na bodované pozici.

Pak ale na předposlední rychlostní zkoušce přišla chyba v podobě sklouznutí do závěje. Týmové Mitsubishi Lancer EVO IX bylo nekompromisně uvězněno v hlubokém sněhu, a až obětavá pomoc přihlížejících diváků vrátila posádku Semerád-Ceplecha zpět do hry. Mezitím ale uběhlo dlouhých jedenáct minut. S lehce poškozeným vozem Martin Semerád dorazil do cíle první etapy do olympijského Hamaru, kde mechanici Mitsubishi připravili během 45 minutového servisu na druhou etapu Norské Rally.

„Na předposlední erzetě jsme bohužel šli v jednom místě mimo silnici a uvízli ve sněhové závěji. Uběhlo asi deset minut než nás diváci vyprostili. Chtěl bych jim moc poděkovat, protože jsem ještě nikdy neviděl diváky s takovou ochotou vyprošťovat auto. Bohužel jsme nabrali velkou časovou ztrátu. Povedlo se nám po problémech dokončit první etapu bez použití superrally, což je dobře. Zítra chceme pokračovat ve stejném tempu, ale současně se snažit zlepšovat. Bohužel s každým průjezdem auta před námi se zvětšují koleje, a jízda je pak právě jen o udržení se v ideální stopě.

Jakmile se vůz dostane mimo koleje, tak velmi klouže. Nedá se tedy dost dobře jet tak jak bych chtěl. Pokusíme se něco málo změnit na nastavení auta, aby nebylo tolik přetáčivé. V druhé etapě se pokusíme posunout pořadím vzhůru a hlavně neudělat další zbytečné chyby,“ komentuje průběh první etapy Martin Semerád.

V druhé etapě čeká na posádku Martin Semerád – Bohuslav Ceplecha náročná část Norské Rally v oblasti Lillehameru.

 

Leaderboard after Day 1
1. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 1hr 13min 41.7sec
2. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS 1hr 13min 44.3sec
3. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS 1hr 14min 07.9sec
4. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 1hr 14min 50.3sec
5. P Solberg/P Mills NOR Citroen Xsara 1hr 15min 13.2sec
6. P-G Andersson/A Fredriksson SWE Skoda Fabia 1hr 15min 13.3sec
7. H Solberg/C Menkerud NOR Ford Focus RS 1hr 15min 21.1sec
8. M Wilson/S Martin GBR Ford Focus RS 1hr 15min 45.0sec
9. S Ogier/J Ingrassia FRA Citroen C4 1hr 16min 22.9sec
10 U Aava/K Sikk EST Ford Focus RS 1hr 16min 23.2sec

Stage Times

Stage 1: 1. P Solberg 1min 32.8sec; 2. Hirvonen + 0.6; 3. Loeb + 0.7; 4. Ostberg + 1.2; 5. Latvala + 2.3; 6. Sordo + 3.0.

Stage 2: 1. Hirvonen 8min 06.0sec; 2. Loeb + 2.5; 3. Latvala + 6.4; 4. P Solberg + 14.1; 5. Sordo + 15.0; 6. Andersson + 15.3.
Overall: 1. Hirvonen 9min 39.4sec; 2. Loeb + 2.6; 3. Latvala + 8.1; 4. P Solberg + 13.5; 5. Sordo + 17.4; 6. H Solberg + 21.9.

Stage 3: 1. Loeb 6min 36.8sec; 2. Sordo + 1.5; 3. Hirvonen + 3.0; 4. Ogier + 8.9; 5. Latvala + 9.4; 6. Wilson + 12.3.
Overall: 1. Loeb 16min 18.8sec; 2. Hirvonen + 0.4; 3. Latvala + 14.9; 4. Sordo + 16.3; 5. P Solberg + 24.4; 6. Ogier + 35.1.

Stage 4: 1. Hirvonen 11min 55.4sec; 2. Latvala + 2.5; 3. Loeb + 2.9; 4. Sordo + 12.8; 5. H Solberg + 21.2; 6. P Solberg + 21.5.
Overall: 1. Hirvonen 28min 14.6sec; 2. Loeb + 2.5; 3. Latvala + 17.0; 4. Sordo + 28.7; 5. P Solberg + 45.5; 6. H Solberg + 1:02.3.

Stage 5: 1. Hirvonen 8min 56.9sec; 2. Loeb + 2.3; 3. Latvala + 8.7; 4. Sordo + 11.6; 5. P Solberg + 15.4; 6. P Solberg + 16.9.
Overall: 1. Hirvonen 37min 11.5sec; 2. Loeb + 4.8; 3. Latvala + 25.7; 4. Sordo + 40.3; 5. P Solberg + 1:00.9; 6. H Solberg + 1:19.2.

Stage 6: 1. Andersson 8min 11.2sec; 2. Latvala + 0.9; 3. Hirvonen + 3.2; 4. Loeb + 4.8; 5= P Solberg, H Solberg + 5.3.
Overall: 1. Hirvonen 45min 25.9sec; 2. Loeb + 6.4; 3. Latvala + 23.4; 4. Sordo + 49.6; 5. P Solberg + 1:03.0; 6. H Solberg + 1:21.3.

Stage 7: 1. Andersson 11min 58.9sec; 2. Latvala + 2.4; 3. Loeb + 3.7; 4. Hirvonen + 4.3; 5. Sordo + 11.2; 6. H Solberg + 12.2.
Overall: 1. Hirvonen 57min 29.1sec; 2. Loeb + 5.8; 3. Latvala + 21.5; 4. Sordo + 56.5; 5. P Solberg + 1:17.3; 6. Andersson + 1:25.1.

Stage 8: 1. Hirvonen 9min 10.3sec; 2. Loeb + 1.5; 3. Latvala + 3.4; 4. H Solberg + 5.3; 5. Wilson + 5.7; 6. Andersson + 7.6.
Overall: 1. Hirvonen 1hr 06min 39.4sec; 2. Loeb + 7.3; 3. Latvala + 24.9; 4. Sordo + 1:07.8; 5. P Solberg + 1:26.7; 6. Andersson + 1:32.7.

Stage 9: 1. Loeb 6min 55.0sec; 2. Novikov + 6.1; 3. Andersson + 6.2; 4. Wilson + 6.8; 5. Sordo + 8.1; 6. Latvala + 8.6; 7. Hirvonen + 9.9.
Overall: 1. Loeb 1hr 13min 41.7sec; 2. Hirvonen + 2.6; 3. Latvala + 26.2; 4. Sordo + 1:08.6; 5. P Solberg + 1:31.5; 6. Andersson + 1:31.6.


 
 
Fotogalerie:   Martin Semerád v Norsku 2009, foto týmu Petr Sagner

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose