www.car.cz
 

Vršecký: Nejsem unavený!
     tisková zpráva


Po Ludovicu Faurovi se dnes na téma Nurburgring 2004 vyjadřuje loňský vítěz David Vršecký, který letos dojel na čtvrtém místě.
Zdálo se mi, že jsi ve startu do pohárového jízdy tak trochu „zaspal?“ Jednalo se jenom o můj pocit?

„Při běžném startu je startovací rychlost někde mezi 60 a 70 km/h, jede se tedy na třetí rychlostní stupeň. V případě hlavního závodu se startovalo ve stokilometrové rychlosti, což znamenalo, že jsem měl trojku vytočenou takřka na omezovač otáček motoru. Zastávám názor, že Albacete opět neustál start a startoval poněkud rychleji než pravidla povolují.“

Spolu s Oestreichem, Faurem a Albacetem patříš k největším adeptům na zisk titulu. Na Nurburgringu jsi se ale trápil s „dvojkou“ VW Ralfem Druckenmullerem.
„Někdy se daří více, jindy méně. Při volných trénincích jsme se soustředili na výběr vhodných pneumatik, tudíž každý trénink byl na jiných pneumatikách a v jiném počasí. V důsledku toho neexistovala ta správná data pro nastavení auta. Jen tak mimochodem, letos se jely ve srovnání s loňským rokem časy na jedno kolo o tři sekundy rychlejší“.

Popiš mi stručně závod tvýma očima?
V kvalifikaci jsem ztratil třetí pozici a bohužel jsem neměl na to, dostat se dopředu. Proto jsem pasivně vyčkával, zda-li se Markus nebude tlačit na Ludovica, oba vyletí z tratě a já se posunu na druhé místo. Bohužel tato taktika vyšla Markusovi dokonale v pohárovém závodě. V něm přišly velké problémy s blokováním předního kola. Proto jsem jel velmi opatrně. Nechtěl jsem udělal chybu a přijít o body za čtvrté místo.“

 
Připadáš mi jako unavený a přetažený?
„ Nevím, jak se to zdá ostatním lidem, ale osobně se necítím být ani unavený, ani přetažený. Je pravda, že výsledky v Německu nebyly zdaleka optimální, hodně jsem o nich uvažoval a možná jsem vypadal unaveně.“

Ve Finsku se ti v minulosti moc nedařilo. Pokud chceš zůstat ve hře o titul, měl bys být na stupních vítězů. Budeš se na Alastaro nějak speciálně připravovat?

„Stejně jako ve Finsku se mi ani v první sezoně nedařilo ani na Nurburgringu. Další sezonu, tedy loňskou, jsem v Německu vyhrál. Bude hodně důležité, jak nastavím vůz na první trénink. Pokud to vyjde, půjde vše snadněji. V opačném případě se můžeme trápit a zkoušet vše možné i nemožné.“
 
Vysílací časy z 5. závodu EP tahačů - Nürburgring, Německo
Reportáž z nejprestižnějšího podniku sezóny Evropského poháru tahačů na legendárním Nürburgringu, který letos sledovalo více než 170 000 diváků, vysílá Česká televize v následujících termínech:

Svět motorů
Premiéra ČT2 20.07. 19:15 hod.
Repríza ČT1 21.07. 01:15 hod.
Repríza ČT1 25.07. 05:50 hod.

Termíny vysílání reportáže na Galaxii Sport budou upřesněny.
buggyra

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose