Fusion suverénně nejúspěšnějším dováženým vozem u nás 10.4.2009 10:58 - tisková zpráva
První čtvrtletí patřilo Fordu!
• Ford opět nejúspěšnějším dovozcem • 1 610 vozů registrovaných v březnu, 3 749 za první čtvrtletí • 10,8 % podílu na trhu osobními vozy: absolutní rekord mezi dovozci • Fusion suverénně nejúspěšnějším dováženým vozem
/V Praze 9. dubna 2009/ - Českému zastoupení automobilky FORD MOTOR COMPANY, s.r.o., se v měsíci březnu povedl husarský kousek. I přes celkový pokles českého trhu novými vozy dokázal totiž modrý ovál prodat 1 608 vozů, o 44 procent více než v březnu 2008 – a dosáhnout v prodeji osobních vozů rekordního podílu na českém trhu: 10,8 %!
Přesto, že se český trh novými osobními a lehkými užitkovými automobily ve srovnání s loňským rokem za první čtvrtletí propadl o 18 %, dokázal Ford za první tři měsíce své prodeje zvýšit – ze 3 393 na 3 749 prodaných vozů, tedy o více než deset procent!
Ještě výraznější nárůst pak modrý ovál zaznamenal v samotném měsíci březnu, kdy počet nově zaregistrovaných vozů proti loňsku zvýšil o celých 44 % a dosáhl v součtu osobních a lehkých užitkových automobilů tržního podílu 10,7 % – a v samotných osobních automobilech (1 338) dokonce 10,8 %! A to je v dlouhodobém rekordním tažení českého Fordu další milník: takový měsíční podíl na trhu totiž v historii ČR ještě žádný dovozce nikdy nezaznamenal!!!
Po prvních třech měsících tak Ford získal 9,3 % českého trhu (OA + LUV) a na druhého importéra v pořadí má náskok více než 700 zaregistrovaných vozů. Nejúspěšnějším modelem byl už tradičně Ford Fusion (1 563 registrací), dlouhodobě neprodávanější dovážený vůz na českém trhu, kterému už patří třetí příčka v absolutním pořadí všech prodávaných modelů; hned za dvěma stěžejními modely domácího výrobce.
Druhým nejprodávanějším Fordem prvního čtvrtletí byl model Focus (573) a na třetí pozici se propracoval Ford Fiesta (446), jehož prodeje po uvedení na trh každým měsícem stoupají.
„Naše prodejní výsledky dokazují, že nová auta se dají úspěšně prodávat i v době krize," okomentoval generální ředitel Fordu v ČR Jan Laube. „Pokud ovšem máte vynikající produkt, rozumné ceny, výborně fungující síť dealerů a skvěle sehraný importérský tým. Jako Ford."
PR
|