Nejvýznamnější čínský autosalon představí Superb Hao Rui 20.4.2009 11:13 - tisková zpráva
Nejvýznamnější čínský autosalon bude svědkem slavnostního uvedení Superb Hao Rui na čínský trh
ŠKODA AUTO NA AUTOSALONU V ŠANGHAJI
Letošní nejvýznamnější čínský autosalon bude svědkem slavnostního uvedení modelu Superb Hao Rui na čínský trh. Po modelech Octavia Ming Rui a Fabia Jing Rui se vlajková loď značky Škoda stane třetí modelovou řadou, která bude vyjíždět z bran závodu Shanghai Volkswagen. Místní zákazníci tak budou mít možnost výběru z palety vozů upravených přesně podle jejich zvyklostí a vkusu.
Představení modelu Superb Hao Rui je dalším důležitým krokem v expanzi na perspektivním čínském trhu a zároveň součástí strategie růstu, která každý rok počítá s uvedením jednoho nového klíčového modelu. Reprezentativní automobil s inovativním řešením zádě TwinDoor bude nabízen s motory 1,8 TSI (převodovky šestirychlostní manuální a šestirychlostní automatická) a 2,0 TSI (šestirychlostní automatická převodovka).
Značka Škoda dále představí koncept nejnovější ekologické alternativy svých stávajících modelů. Návštěvníci budou moci shlédnout tradiční oblíbený model Octavia Ming Rui v provedení GreenLine s motorem 1,4 TSI a převodovkou DSG. Vozy Octavia Ming Rui jsou v nabídce od června 2007 a v minulém roce si našly téměř 60.000 zákazníků.
Fabia Jing Rui, která je v Číně prodávána teprve od konce roku 2008, bude na stánku zastoupena jak sériovými modely s elegantní bílou střechou, tak i sportovní studií Sport Edition. Tato modelová řada oceněná mnoha prestižními cenami si během prvních tří měsíců roku 2009 získala více než 2500 zákazníků.
Prostřednictvím sítě více než 200 obchodníků a servisních partnerů dodala Škoda v loňském roce svým zákazníkům na čínském trhu celkem 59.284 vozů. Rozšíření nabídky o modely Fabia Jing Rui a Superb Hao Rui by mělo dopomoci k dalšímu výraznému zvýšení prodejů.
Předseda představenstva Škoda Auto Reinhard Jung v této souvislosti uvedl: „Loňský rok pro nás byl opět rekordní – našim zákazníkům jsme dodali téměř 675.000 automobilů – tedy o 7 % více než v roce 2007. Dále jsme pokračovali v našem rozvoji v silnou mezinárodní značku – nyní jsme přítomni na více než 100 trzích světa. Čína pro Škoda Auto neustále nabývá na významu, protože i v této době poznamenané celosvětovou krizí patří k trhům s nejvyšším potenciálem růstu.“
Tisková konference značky Škoda se koná 20. 04. 2009 v 10:30 h místního času na stánku značky v Shanghai New International Expo Center.
Evžen Krauskopf, Podniková komunikace PR
|