Za každé prodané auto v ČR jeden zasazený strom 24.4.2009 13:34 - tisková zpráva
ŠKODA AUTO JIŽ TŘETÍM ROKEM VYSAZUJE STROMY ZA PRODANÁ AUTA
Společnost Škoda Auto vyhlásila třetí ročník projektu „Za každé prodané auto v ČR jeden zasazený strom“, který symbolizuje důraz společnosti na ekologické hodnoty, společenskou angažovanost svých zaměstnanců a podporu regionů, kde působí. Cílem projektu je podpořit nekomerčních výsadbu především v místech ohrožených vodní či větrnou erozí, sesuvem půdy či škůdci. Vhodné jsou také výsadby zelených pásů kolem rušných komunikací nebo revitalizace skládek stavebního či komunálního odpadu.
Do vyhledávání lokalit, kde bude letos vysazeno 58.908 stromků, přesně tolik vozů značky Škoda bylo v České republice prodáno v roce 2008, se opětovně zapojili zaměstnanci společnosti.
„O výsadbu stromů projevily velký zájem obce z regionů, kde máme výrobní závody. Těší nás, že tip jim často dali naši zaměstnanci, kteří v daných obcích působí třeba v zastupitelstvu. Stromky chtějí sázet také myslivecká sdružení, která obnovují zaniklé remízky a hájky v krajině. Část sazenic bude využita na zlepšení druhové skladby lesních porostů v Krkonoších, Jizerských horách a Českém Švýcarsku,“ řekl vedoucí vnějších vztahů společnosti Škoda Auto Radek Špicar.
Výsadba letos poprvé neproběhne pouze na podzim, ale přidá se k tomu i sázení stromků na jaře, a to již v následujících týdnech. Prvními dvěma letošními akcemi jsou vysazování stromů v lokalitě okolí tůně Pod Zemanovými v Bakově nad Jizerou a výsadba na území obce Bílý Újezd.
V rámci projektu „Za každé prodané auto v ČR jeden zasazený strom“ bylo od roku 2007 vysázeno 131.977 stromků. V loňském roce získala tato iniciativa ocenění „Výjimečný projekt“ v rámci prestižní soutěže TOP Firemní filantrop.
Jaroslav Černý, Podniková komunikace PR
|