Pilot pro mostecký závod zatím velkou neznámou . Nebo ne ?? tisková zpráva
Přestože prioritou týmu Buggyra je pro tuto sezónu jednoznačně třída Super Race Truck, ve které tým obhajuje tituly z předchozích dvou let, v roudnickém sídle firmy se vedou debaty o tom, kdo usedne na konci srpna v Mostě za volant Freightlineru. Nový speciál pro třídu Race Truck na Nurburgringu nadchl, a to i přes skutečnost, že v sobotní kvalifikaci nedojel do cíle.
„Freightliner je pro nás z hlediska dalšího směrování truck racingu velmi důležitým projektem, proto se chceme v Mostě představit v co nejlepším světle,“ řekl šéfkonstruktér týmu Mario Kress, který však odmítl upřesnit, který z jezdců bude nakonec vůz pilotovat. „Nechtějte po mě nemožné. Jediné, co mohu v této souvislosti říct je, že máme více variant a ještě nepadlo definitivní rozhodnutí ohledně žádné z nich. Není kam spěchat, před námi je Alastaro.“
Přesto je zřejmé, že z tria adeptů Vršecký, Landa, Koerber si můžeme již dnes škrtnout Davida Vršeckého. Roudnický jezdec je ve hře o titul mistra Evropy a je vysoce nepravděpodobné, že by mu týmový management povolil tříštit své síly ve dvou třídách. V zákulisí se hovoří i Danu Landovi, který skončil v letech 1999,2000 na páté příčce celkového pořadí Evropského poháru. V jeho prospěch hovoří dobré vztahy s bývalém týmovým bossem Kolocem, který se však již na chodu týmu prakticky nepodílí. Sám Landa svou případnou účast paušálně neodmítá.
A Koerber? Na Nurburgringu zajel skvěle a již poněkolikáté dokázal, že patří mezi absolutní evropskou špičku, navíc v Mostě minulý rok vyhrál. Kromě toho by mohl těžit i z podpory německých fanoušků, kteří se do Mostu každoročně sjíždějí. Na druhé straně si v týmu Buggyra potrpí na překvapení a není vůbec vyloučeno, že nakonec bude všechno úplně jinak.
Buggyra
oficiální týmové stránky: www.buggyra.com
|